panzerkeiko Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 Jeg har hørt og sett på min nye radiator og min gamle at den lekker i tappepluggen i bunnen av radiatoren... Og noen tetter de med barsleak... Noen som har gjort noe med dette som stopper lekkasjen?? E39 motor 525 tds diesel Mvh Raymond.. takk for alle tips og triks
MrBrum Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 Slike midler er en nødløsning for å ta seg til verkstedet....slik jeg ser det. Du må reklamere på den nye radiatoren og få en som er tett. Om det ikke er slangefestet som lekker da (slangeklemmen)....
panzerkeiko Skrevet April 15, 2012 Forfatter Skrevet April 15, 2012 jo men det er bare en enkel skrutappeplugg som det er å vri litt på så lekker den eller så vrir man litt til fjerner man hele pluggen ... men slik er det på nye radiatorer..
LarsBMW Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 Ja, det er en plast tappeplugg. De lekker ikke på alle nye radiatorerer for det. du må reklamere og få en som er i orden. med mindre du har kompresjonstrykk i kjølesystemet og denne plastpluggen er det svakeste punktet. Da er det av med topplokket for å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå