Bjørn Kjetil Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Skrevet Juli 26, 2012 Stått litt stille her om dagen, men har nå fått flytt bilen til verksted Og har fått litt deler, men venter på noe enda Men blir snart fres håper jeg
Therese89 Skrevet Juli 26, 2012 Skrevet Juli 26, 2012 får sitta på en tur å sjå da ell? hva er eksakt plannene nå da?
Bjørn Kjetil Skrevet August 3, 2012 Forfatter Skrevet August 3, 2012 Har nå fått delene jeg trenger for og montere motor, så nå er det bare og stå på
Bjørn Kjetil Skrevet September 2, 2012 Forfatter Skrevet September 2, 2012 Da har jeg fått begynt med motor Neste er å planslipe toppen
Bjørn Kjetil Skrevet September 13, 2012 Forfatter Skrevet September 13, 2012 Kan vell legge opp noen flere bilder, er ikke flinkest til og oppdatere Fått planslipt topp Ser mye bedre ut På vei sammen igjen Er litt arbeid og ha i ventilene igjen Har også kappet ut reservebrønn og sveist på et stag bak der
Bjørn Kjetil Skrevet September 24, 2012 Forfatter Skrevet September 24, 2012 spennende prosjekt.. Er morsomt og prøve litt sjæl Er jo dette man lærer av Har fått på cometic stålpakning og arp bolter, jeg er spent og se om det blir tett mellom topp og blokk!!
Bjørn Kjetil Skrevet September 27, 2012 Forfatter Skrevet September 27, 2012 Har fått høre det er lurt og spray på en spray som heter loctite 3020 mellom lagene på pakninge. Noen vært borti dette før?
Pedi Skrevet September 27, 2012 Skrevet September 27, 2012 Har fått høre det er lurt og spray på en spray som heter loctite 3020 mellom lagene på pakninge. Noen vært borti dette før? Om 3020 gjør jobben er jeg usikker på, men det var noe kjent med det tallet ja. Jeg ville også tatt å sprayet litt utenpå pakningen også...
|Ole| Skrevet September 27, 2012 Skrevet September 27, 2012 Har fått høre det er lurt og spray på en spray som heter loctite 3020 mellom lagene på pakninge. Noen vært borti dette før? Det stemmer bra du
Bjørn Kjetil Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Venter nå på spray Bestil pakninger, kjeder, vannpumpe og termostathus av aluminium og ikke plast
gkw89 Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 jo værse god for at jeg har hjelpi deg!!! haha, driver du med utleie av assisterende tjenester Therese? =D
Bjørn Kjetil Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 jo værse god for at jeg har hjelpi deg!!! haha, driver du med utleie av assisterende tjenester Therese? =D Hu er flink da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå