NeonMuffler Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 sant. men har faktisk en m50 bunnpanne fra e36 liggende også, med sveisa oljeretur for turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Bare å få lurt på han den, så blir det kanskje turbobygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Da har jeg fått tak i 2 stoler og 2 stk 4pkt belter ;D Så om noen vil ha en MOMO stol, som har vært godkjent så kom med bud. evt så kan jeg selge sparco stolen, hvis jeg får et greit bud på den =) Blir vel litt montering til helga =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 sant. men har faktisk en m50 bunnpanne fra e36 liggende også, med sveisa oljeretur for turbo Hadde vært intresant! Men må ha E34 bunnpanne :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 aha. si ifra hvis noen andre trenger, den tar bare plass så går billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Hei! var ute å cruisa med banebilen i går, å pluteslig hadde jeg ikke clutch. Pedalen lå helt i bånn, å gikk ikke opp uten at jeg dro den ut. setter jeg bilen i gir, kan jeg slippe cluthen i alle gir,å bilen beveger så vidt på seg.. regner med clutchen som er gått, men hva annet kan det være?? Noen som vet hvor jeg får tak i Sinterclutch til m50b25 ?? Seeelvfølgelig kl 00.30, altså en halvtimer etter at prøveskilta ble gyldig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Da var 6-puck sinterclutch, Sachs trykkplate, olje og vanntemp måler bestilt fra KL-Racing ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Fikk ikke med hydraulisk brekk, så får ikke skaffa deg det, desverre! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Fikk ikke med hydraulisk brekk, så får ikke skaffa deg det, desverre! :/ Jaja, får vel tak i på andre måter Åssen var e36n ellers a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Yo! Da var sinterclutch og sachs svinghjul montert =) Det gamle: Nye: Montert / sentrert: bare å sette i resten av skurene på kassa, eksos og mellomaksel så er det bånn gass om 2 uker på glattkjøringsbanen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Da har jeg handla meg en E30 touring, som jeg skal ta fangere og bakstilling å litt sånt fra. Så blir å bytte over til skivebrems bak nå =) Bilen har gått som russebil i år, å ser deretter ut og, så får se hva som skjer videre med touringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Fikk den stakkars 316'en sidelengs på 3 sylindere du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 Fikk den stakkars 316'en sidelengs på 3 sylindere du! måtte jo prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 Da var E30n på veien igjen Hadde et helvtete med clutchpumpene, å å få lufta clutchen, men nå skal det funke var på glattkjøringsbanen i går å fikk testa litt, men da datt selvfølgelig den ene radiatorslangen ned på reima, så rakk bare 4-5 runder der. Bilder : Som dere ser på et av bildene så spruter¨n "litt" bensin ut i høyresladd, men trur det bare er pga det er en sånn "plugg" som tank lokk.. Neste nå blir vel å få på skivebremser bak, olje/vanntrykksmålere i bilen og hydraulisk brekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Jaja, lykkens dag det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå