Hpi Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 Selger en helt ny ubrukt 2point5 spec.dock Iphone/Ipod docking. Jeg kjøpte det sammen med Dice Duo til E39 for montering i askebeger men jeg endte opp med en løs kabel istedenfor så da har jeg denne til overs. Om den vil virke sammen med Dension eller andre Bmw/Apple interface vet jeg ikke. Selges kr 500,- hvis den hentes i Haugesund eller omegn ellers 550,- med frakt da vil den sendes i brun konvolutt med bobleplast inni. Kun forhåndsbetaling.
Hpi Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 Ja + frakt så er den grei. REgner med frakten er under 50 kr men kan sjekke i tilfelle interesse.
romarto Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 Hvilken ipod/iphone modell er holderen tilpasset?
Hpi Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 Denne gir både 5V og 12V lading så dvs både nye og gamle Apple enheter men den hører jo til de nye Dice kittene så hvis du har et gammelt Dice kit så vil ikke denne dockingen virke.
romarto Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 Denne gir både 5V og 12V lading så dvs både nye og gamle Apple enheter men den hører jo til de nye Dice kittene så hvis du har et gammelt Dice kit så vil ikke denne dockingen virke. Hei igjen - jeg tenkte på hvilken utforming apple - inserten har. Man velger insert ut fra ipod/iphone modell for å få best mulig støtte til enheten under kjøring. se http://stores.homestead.com/2point5/-strse-249/INSERT/Detail.bok for info.
Hpi Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 Det står bare Ipod/Iphone askebeger montering for 5-serie så jeg har ikke mer detaljer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå