Gå til innhold

solgt

StianA
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Selger min Plastgarage nå, den er 6 meter lang og 4 meter bred, med åpnong i begge ender.

Bilde kommer.

Dette er en skikkelig plast garage ikke av de kjipe billige man kjøper på netthandelen.

ny prisen på denne var 15000 + Mvh.

selges får 3000 Kr

Må hentes da dette blir alt for mye og sende, må hentes med henger eller stor varebil.

Ta kontakt på Pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten erfaring med sånne. hvordan er det å ha de ute hele året mtp belastning fra snø osv?

Som nevnt tidligere er dette en skikkelig Plast garage som man fester med bolter i bakken, stengene er tykke så de tåler mye snø, denne har har stått 3 vintere uten noen problemer, er bare og måke av den værste snøen da det er på det værste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig interessant. hva må til for å få fraktet dette? hvor små blir stenger osv. bor ved Gardermoen så kjipt å komme med liten henger som ikke passer i tilfelle :P

Stengene er ganske store, hadde selv en vw Lt da jeg hentet denne og den ble full nesten :)

Angående frakt kan jeg sjekke ut det hvis det er ønskelig bare usikker på hvor mye den veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo teltet har en liten skade nede på den ene sideveggen, skal ta bilde av det da jeg kommer hjem fra jobb i kveld jeg, er ikke store jobben med og lappe det, men er så langt nede at jeg ikke har brydd meg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...