rolfi Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 Noen som vet hvor mye de forskjellige coiloverbeina til E34 "bygger ut" i forhold til originale fjørbein? Tenker på at noen trenger spacere for å få på hjulene osv. Hjulene som er planlagt til min er ganske på grensen med tanke på bredde/valsing allerede, og jeg vil gjerne slippe å poppe på breddere, for å få hjulene innenfor
joachim sørlie Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 tror jeg slenger meg på her, om coiloveren bygger mye.. for jeg har ikke akkurat mye plass mellom felgen og fjærbeinet nu..
Vegardb17 Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 kan gi fra meg en lyd når jeg har montert BC racing/ksport med 8,5+10 17" ET 15 felger. Men går utifra at det går bra, ivertfall bak, Men foran er jeg redd jeg kanskje må ha en 2-3mm spacer
S.Hafsmo Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 Jeg måtte ha 5mm spacer, samt gå ned til 225/35/18 på 18x9 ET13. Da med FK Konigsport.
Vegardb17 Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 kommer litt ann på hva coilover en har også, Brekkå elns på forumet har BC racing og tror ikke han bruker spacer med Rondell 18"
Robin L Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 jeg har fk highsport. mine rh felger 8x17 et 10 passer rett på. har noen mm klaring
joachim sørlie Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 gotsmoked har jo coilvoers til e34 http://www.gotsmoked.no/tuningshop/deta ... sef=hcccfp
r_tranoe Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Er det noen som har montert sveisekit coilovers? Med tanke på hvordan dere gjør det får å få rett vinkel å slikt. Kansje jeg tenker får komplisert??
Vegardb17 Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 testa med 8,5x17 ET 15 foran på E34 med ORIGINAL FJÆRBEN, var 2-3mm fra fjærben, må nok spaces
m335 Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 d2 sveisekit var lett å få på plass.. vinkelen kunne eg ikkje justere noe,siden hylsene nesten måtte bankes over det originale fjørbeinet
m335 Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 kjører med 5mm spacer på min.. d2 street å 8*18 et 15 med 225 dekk
r_tranoe Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 d2 sveisekit var lett å få på plass.. vinkelen kunne eg ikkje justere noe,siden hylsene nesten måtte bankes over det originale fjørbeinet Hvordan fikk du av hylsene fra det gamle da? Ble veldig interessert siden dette var litt billig.
m335 Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 kappa det av med vinkelsliper.. det skal stå 2cm igjen av den originale.. men alt står forklart med tegninger i setta. så gi gass.. er sveisekit du får senket mest med også,uten å miste spennet i fjæra
r_tranoe Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 kappa det av med vinkelsliper.. det skal stå 2cm igjen av den originale.. men alt står forklart med tegninger i setta. så gi gass.. er sveisekit du får senket mest med også,uten å miste spennet i fjæra Ok. Men når det gjelder godkjenning,sjekker dem sveisen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå