Gå til innhold

E61 530 DAT M sport - Verdi?

joris
 Share

Anbefalte innlegg

Synes det er litt vanskelig å fastsette verdi på denne da det er lite å sammenligne med. Er jo mest 525`er der ute..

Hva kan være riktig pris på en 2006 530 DAT?

Bilen har gått 150.000km og har naturligvis servicehefte. Sølv med shadowline, sort interiør og sorte dekorlister.

Har omtrent ALT av utstyr:

M-pakke utvendig, M-understell, M-ratt, Komfortseter i sort nappa skinn, Active cruise, Navi, Panorama, Lyspakke, oppbevaringspakke, skipose, tv funksjon++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det eg såg på finn er det vel ca 350 000,- du kan forvente å få ved salg. (det du får)

Men det er ikkje alltid lett å fastsette ein pris. I sommar skal eg selge ein bil som det ikkje er so mange av. So da blir det spennande om prisen eg setter får folk til å ringa og kjøpa bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

broren til en kompis solgte nylig sin -eller de vil si han byttet den inn da. han fikk 260k i innbytte. ble helt sjokka over hvor billig disse har blitt jeg. dette var en 05 530d med 170k på telleren. alt utstyr, mpakke, grå med shadowline. pen bil. prøvde forresten denne bilen, og km merker man F*N ikke noe til altså!

mener å huske at forhandler la den ut til 300 eller 310. så du kan nok få noe slikt?? din er nyere og mindre km, men firma får nok noen kr for garanti etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du da tatt hensyn til overkjørte km og utstyrsnivå? Og er det oppdaterte priser? Virket veldig høyt, men det er jo en teoretisk beregning i forhold til nybilprisen. Ser man etter lignende på finn så havner man ført 100000 ned.. Er vel ikke noen teknisk forskjell på 2005 og 2006 modellene så da blir vel prisen omtrent den samme også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...