Gå til innhold

Fk automotive er for stivt på vanlig vei!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ett sett med Fk automotive coilovers med høyde justering som jeg har kjørt med nå ett år, men er nå blitt litt lei av at bilen er så forbanna stiv! Driver å lurer å erstatte de med noe mer tilpasset vanlig vei men er ikke helt sikker på hva.

hørt mye bra om bilstein, så lurer litt på å gå for det.

noen som har god erfaring å kan gi meg litt tips å triks på hva som egner seg å ha på en e30 som ikke til vanlig kjøres på bane, men som vil ha gode kjøre egenskaper og utsende på "vanlig vei" ser bilstein har forskjellige modeller da b4,b6 og b8. noen med erfaring fra disse?

takker for svar:)

Skrevet

lurer på det samme jeg og. hvilken dekkdim kjører du på?

jeg har nemmelig fk highsport på min e34 med 224,45,17 dekk. den er fast og fin, den er heller ikke så stiv at det blir plagsomt. passelig vil jeg si. det mener de fleste kompisene mine og.

MEN på e38n der har jeg også fk highsport. da med 20" dekk. dette er aaalt for stivt. her klager de som sitterpå, spesielt baki, hehe.

så jeg har sjekket litt, og det er mange som snakker varmt om kw sin street comfort serie. jeg hadde definitivt byttet til den om jeg hadde hatt råd til det nå. for det kostet drøye 15k for min bil.. . og det blir litt stivt syns jeg ; ) er sikkert endel billigere for e30 dog, så da kan du kanskje prøve så jeg får høre hvordan de gikk? :lol:

vurderer senkefjærer og, men blir vanskelig å få rett høyde osv..

Skrevet

Akkurat nå har jeg på vinterdekk på 205,55,16, å den er jo fast å fin, men litt for stiv etter min mening. å kommer til å kjøre orginale krysseik felger i framtiden, da 205,50.15.

ååå er nok litt i samme klypa når det gjelder det å ha råd:/

mye tror du man kan få for et sett med fk highsport med k-sport camber justering å temmelig nye hjullager til e30 da?

Skrevet

er vell fort en nyprist på 10-11k med cam. justeringa sikkert? 5-6500 burde vell være mulig å få igjen?

fant ikke pris på street comfort no, men kw v2 kostet 11k for e30 iallefall. så blir jo noen kr imellom uansett. camberjusteringa kan kanskje være lurt å ta vare på om du skal senke mye?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...