Zun Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Tenkte å legge ut de tre bilene jeg har hatt så langt, alle er E36 coupe Den første kjøpte jeg rett etter jeg fikk lappen når jeg var 18 år, tok nattoget opp til trondheim, og var veldig spent på å se hvordan bilen var. Bilen ble med hjem til Moelv, og jeg var fornøyd med mitt første kjøp, enn så lenge. Denne bilen kostet meg utrolig mye i ettertid, da tilstanden på bilen dessverre viste seg å ikke være helt på topp. Slik så den ut da jeg kjøpte den: Etter å ha hatt den gjennom vinteren, brukte jeg våren på litt nye deler. Scorpion eksos, bakrutespoiler, vinge, diverse slitedeler, 18toms felger og senkesett ble kjøpt og montert. På våren ble den seende sånn ut: Denne bilen hadde jeg til jeg ble 22 tror jeg, og da ble en ny E36 coupe innkjøpt. Denne ble kjøpt fra pitstop her på forumet, og jeg var meget fornøyd med bilen. De fleste har vel sett denne bilen inne her fra før, meget gjennomført bygd av Sondre, svart og hvit både utvendig og invendig Denne hadde jeg et par år, før jeg fikk oppfylt guttedrømmen, og kjøpte meg en E36 M3 Denne har jeg fortsatt. I mitt eie har jeg påkosta den fjærbensstag foran og bak, og montert ny eksos. (Supersprint de-cat, og eisenmann race catback) Meget grom lyd Har foreløpig ingen videre planer for bilen akkurat nå. Bare holde den ved like. Bien blir stort sett bare brukt på fine sommerdager, og kilometerstanden er bare 83000, med fullt servicehefte, alle 4 nøkler og orginale hefter og bøker Noen bilder: Og her et lydklipp av eksosen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Ligger en *har hatt* tråd fra før:) bruk søkefunksjonen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå