Gå til innhold

BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt


BMW E30 325
 Share

Anbefalte innlegg

Oi, her var det mange hyggelige innlegg å lese. Utrolig gøy at dere liker de nye hjula, takk for mange fine ord :) selv har jeg ikke falt pladask for fargen enda, men den vokser på meg.

Har vært inne å sett at det har vært god aktivitet her, men ikke hatt tid å svare før nå. Det tok vist på med kurs :beer:

skal i verkstedet en tur i morgen tenker jeg, balansere hjul og litt forskjellig. Tenkte kanskje å prøve å få ut bilen en tur, om det er pent vær, for å få tatt noen bilder.

skulle gjerne svart hver og en, men det ga jeg raskt opp :P

Bilen din kledde de der veldig bra!!..:) du kan donere rs'ene til meg,du trenger de ikke mer...;)

Takk for det ! tullball, du har jo gromme hjul selv :D

Di sko hatt samme farge som rs hjula dine, ellers ser de jo ut som om di sitter fint

Enig! Men forall del, missforstå meg rett utifra bildene så det kult ut med denne fargen og. :-)

RSne skulle jo bli nogaro silver egentlig, og "alle" skal jo ha det fortiden. Derfor var det aldri akktuelt, syns vitsen med forskjellige hjul blir litt bortte, om de skal ha likt design :P

:love:

:moroklem:

Ble kult! Men synes du traff mye bedre med RS felgene. :)

Takk for det ! Er selv enig i det, men RSne ligger det dobbelt så mye penger, tenking og kjærlighet bak, er det som var drømmehjula mine :) Disse var mer et impulskjøp, hvor jeg plutselig måtte finne farge, for å få de tidsnok, samt holde kostnadene innenfor fornuftigheten.

likte fargen godt jeg å, faktisk! Strøkent :) hva er bredde og dekkdim? Passe fint strekk

Morro å høre, gleder meg til å se hvordan din blir jeg ;) Er 8,5 og 10 x17, med 195.40 og 225.35, falken ziex fram, og falken 452 bak.

futura er sjef. rs og! ka ikke bli annet enn bra uansett hva du kjører med av di 2.

Du har vel et poeng der. Du eier forøvrig en drømmehjula mine nå ;) Husker også godt din lilla e30, før den ble m3, med futura, den var grom!

Friskt pust og tøft look!!! 8) Som jeg saaaaa ;)

Men du er ikke særlig god fotograf, siden du ikke får med fronten på bilen :mrgreen: hihi

Takk for det Jørgen:)

Hoho! er jo for at fronten står likeved den rothaugen det 8)

Men du er ikke særlig god fotograf, siden du ikke får med fronten på bilen :mrgreen: hihi

Kan det være at Mr. Ohrvik har noe nytt på gang i fronten her? ;)

Det blir nok ikke noe nytt. Heller noe 25 år gamle greier. ;-)

Jeg kan tippe hva det er, men da blir det ikke noe moro for dere andre.

Ikke noe nytt ræl på dette gode gamle gullet :D vi får se folkens, men som Lars sier, jeg har ikke handlet noe av han nei.

Jeg må også si at felga kledde bilen veldig godt. Blir det Alpina-vinge i stedet eller? :wink:

Gøy å høre ! blir ikke noe alpina på denne nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha. har du noe nærbilde av strekken? :)

Tror ikke det, skal se. De ligger uansett løse nå, så skal jo la seg gjøre

8,5 og 9,5 du kjøpte ? Tror jeg hadde gått for 195.40 og 215.40 jeg altså

Flere bilder av skjønnheten takk! =D

skal vel bli nok bilder etterhvert ;)

I like it alot!

Takk så mye, har du tråd på dine biler foresten :) ?

Ser meget bra ut med Futuraene! Gleder meg til å se den igjen på Bud i år :D

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Gøy å høre! så film fra c&c treffet nå i sta, så da først hvor tigth e46n var, skal bli gøy å se den irl :)

Skulle egentlig på BMWCCN treff i ålesund 1 Mai, men til min fortivlelse hadde jeg kjøpt for korte bolter sammen med spacerne jeg skulle bruke, så jeg ble irritert å droppa hele greia. Valgte derfor heller å sitte på med Jørgen Lie, som plukket med seg to pokaler hjem (gratulerer) :)

Har vært å tatt noen bilder sammen med Morty. Det ble noen brukbare, men har lyst å redigere de først også skulle den vært justert litt mer. Bortsett fra det kommer det nok ikke til å skje så mye mer før GS treffet, siden jeg snart reiser på jobb.

I mellomtiden så kan dere få se inni cupen min, ligger vel ikke så mange bilder av den her. Rimelig fornøyd, digger stoff, digger mønsteret, gir en skikkelig 80-talls feeling, så er det nesten strøkent. Taktrekk er litt dårlig, samt sprekk i dash (har ny) også savner jeg m3 baksette, men er på leiting.

IMG_0898.jpg

Ser nå at interiør bildet var tatt med litt teit innstilling, siden det kun er pasasjersetet som er i fokus..

kan vel legge ved noen randombilder:p

IMG_0966.jpg

Et morsomt bilde, sjekk speilet.

IMG_1059.jpg

Må si det igjenn, jeg syns virkelig vingen gjorde seg, men det er ikke alle som er enig:p Jeg og dama var nemlig i verkstedet å la om hjul på bilen hennes her forleden dag. Hun var inne å prata med gutta mens jeg var ute å skrudde. Plutselig kom hun trampende ut, og sa "Bilen ble da fin den, men hva er egentlig greia med den vingen ?! den var da STØGG" så det var vist ikke alle som likte den like godt :lol:

IMG_1078.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig!

Et interiør av den typen der er det jeg mest kunne tenkt meg i min bil også!

Husker jeg hadde et tilnærmet strøkent slikt interiør i en 325 for 12 år siden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • BMW E30 325 changed the title to BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...