G-RACING Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Ser fortsatt strøkent ut. Likte farge på innerbaner Kjør på med shadowline
tommyheimberg Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Kommer te å bli veldig bra med de nye hjula er meget gjennomført og tøff:) er veldig kul den sølvgrå og:) Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
diohrvik Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Skrevet Mai 8, 2012 Da har jeg fått henta og montert sammen hjula. Bildene snakker vel for seg selv:) Dette var utgangspunktet Senter muttrene fikk seg en runde med malingsfjerner Sentrene ble glassblåst Under arbeidet med pussing polering av senter mutter Klar til montering Sammen skrudd Lagt fuge Ligger å venter på dekk nå Edit: ser jeg må hoste bildene en annen plass, kvaliteten på disse ble kjip ;s
e30 tommis Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 Felgene ble konge Ohrvik! Kommer en liten tur på mandag, håper du venter med å sette på hjula til da, så jeg får være med på monteringa Gler meg til å se de på bilen! Jeg har lyst på GS!
diohrvik Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Skrevet Mai 9, 2012 Gøy å høre folkens:) Ser fortsatt strøkent ut. Likte farge på innerbaner Kjør på med shadowline Ja, lurer på det altså, men må få i shadowline lister på dører, skjerm osv- skrik ut om noen vet av;) Felgene ble konge Ohrvik!Kommer en liten tur på mandag, håper du venter med å sette på hjula til da, så jeg får være med på monteringa Gler meg til å se de på bilen! Jeg har lyst på GS! Takk for det tommis. Tror nok ikke jeg venter så lenge, desverre. skulle ha de på i går, men var dårlig med startgass og sjokkfyller i sjappa. Skal hente sjokkfyller i dag, så blir nok ila dagen:) Mm, synd det ikke blir gs på deg..
diohrvik Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Skrevet Mai 9, 2012 Fy faen, dette blir grisete Takker for det jørgen, vi e30 gutta må få til en skikkelig shoot til sommern - smøla bondan og meg, sant tommis;)? Kommer litt fler bilder i morgen, men hjula er på, og jeg er blid:) Målte rett før jeg stakk, denne sida skal 0,5cm for at det skal stemme. Noen som ver hvor tynne spacere enn kan få med sentrering? gjerne link Godnatt!
tommyheimberg Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 har bare en ting å si, RÅTT!, å store er hjula du har for å få den så lav?, å har du noen bilder av de små fjærene montert på bil?
Jørgen Lie Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Jaa, det skal vi absolutt!! Jeg, Ståle, Tommis og du Skal sende kamera på rep i morgen, og sendte objektiv i går.. Så jeg kan knipse når det kommer tilbake (og bilen min er oppe og går!!!!!!!!!) Du har montert hjula ja, men ikke bilde Jeg kommer til KR i morgen, så ikke umulig at jeg slår på tråden og hører om du er i verkstedet.. Regner med den begynner og bli pen i pussen nå, mtp det dere holdt på med sist jeg stakk hodet innom
H_Vatn Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 Igår monterte vi som sakt ny hjula på denne og jeg har ikke så mye annet og si enn at det blei perfekt fit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå