Gå til innhold

BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Marius skal ut på tur i helga så blir ikke skutt for og legge ut bilde før på mandag sikkert;-)

e8eaunrjv9nih5jqgldk.jpg

Skrevet

Pent pent, hvilken dim hjula har du nå? ET osv? omborret for 4x100? Ser bra ut når det er så lavt men det er jo helt ubrukelig å kjøre rundt slik, med mindre dere har veldig mye bedre veier enn vi har her.. :D

Skrevet
Pent pent, hvilken dim hjula har du nå? ET osv? omborret for 4x100? Ser bra ut når det er så lavt men det er jo helt ubrukelig å kjøre rundt slik, med mindre dere har veldig mye bedre veier enn vi har her.. :D

Veiene er ikke akkurat så mye å skryte av her i distriktet!

Skrevet

vet ikke impress på de men er 8,5 og 9,5x16 mener jeg han sa. med 195/40 og 215/40 han retter meg om jeg tar feil regner jeg med;)

Skrevet

På tur hjem atm, så svare bare kort:)

Gøy at dere liker hjula

de er org 7 og 8 x 16 et 24, nå er de, som halfdan sa 8,5 og 9,5 x 16, et 7 og 6 ca, dekk er 195.40 og 215.40 - ble litt lite foran, eller litt mye bak, men alt alt veldig fornøyd :)

veiene er dritt, men skal prøve det sånn, så får vi se hvordan det går ;)

Edit: er org mr2 hjul med 4x114,4 som er borra om ja

Skrevet

BBS RS passer bra i den fargen der :) Hadde det vært mulig å fått sett bilder av hvordan bakfelgen står i forhold til bakskjermen? :)

Skrevet

ja, kommer flere bilder og slikt når bilen er ferdig detailed :wink: men må si det at jeg syns de sitter utrolig bra bak, ser akkurat felgkanten, men ikke dekket om du står å ser rett ned på buen, de er lett valset (brettet inn kanten) fram har jeg tom 3mm spacer.

takker så mye for all ros - spent på hvordan den blir å kjøre, skal ha denne høyda til bud hvertfall :D skal også ha sjåfør på den sølv, forhåpentligvis

Skrevet

Fyfaan dette ble bra Marius, nå kan jeg begrunne meg enda mere hvorfor du skal beholde chromen, dette ble rett å slett perfekt. Kjempe fint med lakkerte fangere og resten chrom! Du får det virkelig til Marius :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...