H_Vatn Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Marius skal ut på tur i helga så blir ikke skutt for og legge ut bilde før på mandag sikkert;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Kul bil du har her og veldig riktige felger.. Den begynner vikelig og bli se riktig ut no Pøs på med bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Dette ble bra, Marius! Har trua på shadowline! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Porrrr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Kommer med litt bedre oppdatering og bilder etter hvert, men her er en liten smakebit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Pent pent, hvilken dim hjula har du nå? ET osv? omborret for 4x100? Ser bra ut når det er så lavt men det er jo helt ubrukelig å kjøre rundt slik, med mindre dere har veldig mye bedre veier enn vi har her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Pent pent, hvilken dim hjula har du nå? ET osv? omborret for 4x100? Ser bra ut når det er så lavt men det er jo helt ubrukelig å kjøre rundt slik, med mindre dere har veldig mye bedre veier enn vi har her.. Veiene er ikke akkurat så mye å skryte av her i distriktet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Looking good! Hvilken dekk dimensjon har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 vet ikke impress på de men er 8,5 og 9,5x16 mener jeg han sa. med 195/40 og 215/40 han retter meg om jeg tar feil regner jeg med;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Tøft! Ble jævlig mye finere med mørkere senter i forhold til de gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Ble drit nice! Skulle hatt et slikt sett ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 På tur hjem atm, så svare bare kort:) Gøy at dere liker hjula de er org 7 og 8 x 16 et 24, nå er de, som halfdan sa 8,5 og 9,5 x 16, et 7 og 6 ca, dekk er 195.40 og 215.40 - ble litt lite foran, eller litt mye bak, men alt alt veldig fornøyd veiene er dritt, men skal prøve det sånn, så får vi se hvordan det går Edit: er org mr2 hjul med 4x114,4 som er borra om ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 BBS RS passer bra i den fargen der Hadde det vært mulig å fått sett bilder av hvordan bakfelgen står i forhold til bakskjermen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 ja, kommer flere bilder og slikt når bilen er ferdig detailed men må si det at jeg syns de sitter utrolig bra bak, ser akkurat felgkanten, men ikke dekket om du står å ser rett ned på buen, de er lett valset (brettet inn kanten) fram har jeg tom 3mm spacer. takker så mye for all ros - spent på hvordan den blir å kjøre, skal ha denne høyda til bud hvertfall skal også ha sjåfør på den sølv, forhåpentligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Fyfaan dette ble bra Marius, nå kan jeg begrunne meg enda mere hvorfor du skal beholde chromen, dette ble rett å slett perfekt. Kjempe fint med lakkerte fangere og resten chrom! Du får det virkelig til Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå