Gå til innhold

BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt


BMW E30 325
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte egentlig å kjøre min e30 til treffet,regner med at de skjer de samme om jeg blir stoppet,selv om jeg ikkje har så ekstreme hjul.

Vurdere å dra bilen på henger,men da er jeg like langt ettersom jeg mangler be :P

Siden du er igang for å sanke pokaler for ny look stemmer jeg du går for røde kalippere mens du er igang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørte nettopp på radioen at det blei utlovd skuddpremie på e30èr med eiker-hjul å feil senk! hehe! få noen med en dreiebenk til å korte inn demperne dine!

Haha, det regner jeg med :D ja, er jo en mulighet, har jo rå kortte dempere på det settet, problemet er at det er ikke tuv på det - dumme meg.

Fikk du kjøreforbud, men allikevel beholde skiltene på??

DET hadde ikke BT i Haugesund gjort ;)

Ja, flere som stussa på det, men de jeg snakka med mente det var deres måte å være snill på. Det gjør det jo litt enklere for meg, og billigere ;)

Ble rå med eiker hjula igjen ja, si fra om jeg må komme nedover med henger for å hjelpe dere å kjøre hjem pokaler :)

Tror ikke det er noe fare for det :P

møtte på deg når jeg kom hjem fra jobb nå..

ble en helt annen bil med den "nye" looken.

Nydelg:) nå ser en jo hvor mye jula har og si på en bil:) regner med dn blir fort lav og pen igjen... Var det strekkeræt di var mest iritert over ?

MM, senk og felg som gjør mange biler til det de er:) Nei, de hang seg ikke mye opp i det, merkelig nok. Det at det var ulik dekkdim og at ene fjøra bak ikke var i spenn de misslikte- virka det som. Men som sagt syns jeg de var veldig hyggelige.

Tenkte egentlig å kjøre min e30 til treffet,regner med at de skjer de samme om jeg blir stoppet,selv om jeg ikkje har så ekstreme hjul.

Vurdere å dra bilen på henger,men da er jeg like langt ettersom jeg mangler be :P

Siden du er igang for å sanke pokaler for ny look stemmer jeg du går for røde kalippere mens du er igang ;)

tja, men din er jo veldig godkjent, er ikke senken din godkjent da ? er jo bare å vise med andre hjul da, og hjulene dine stikker ikke utom ? var derfor jeg ble stoppa in the first place.

Jeg har BE, kan hente den jeg, om jeg får prøve den :lol:

haha, morsomt at du nevner det, de var rød/rosa etter forige eier, inntil H_vatn tvinga meg til å sprøyte de VOLVO grå.

Grom voogn. Får håpe det ordner seg med wheels osv igjen da. Kjedelig når gutta boys blander seg borti hobbyen vår :P

De syns sikkert ikke det er så kjedelig :lol: har jo grom oppsett nå, er jo ikke ofte en ser en e30 med eiker hjul 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært ei morsom helg på e30meet, med masse trivelige folk, og fine biler. Må få takke anders87 som stilte med husrom på fredag, og ellers alle som var med på å gjøre dette til ei flott helg. Gøy å hilse på alle folka. Bilen fungerte fantastisk både på vei ned, og på vei opp. Så helt ubrukelig er det nok ikke ;)

Dukker vel opp noen bilder etterhvert, om noen har er det bare å legge ut!

takk for det carl håkon, kan vel si det samme om din. digger vingen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er ei le leppe, såkalt limited edition. Kom som utstyrs valg orginalt sammen med shadowline på ytterste lista rundt vinduene, og noen striper langs linjene på bilen. Kan sammenlignes med is-leppe. Fåes ikke kjøpt ny lenger, så vidt jeg vet. Noe som passer meg bra.

Nei, desverre Markus, gjør nok ikke det. Har ikke tid, samt Halfdan skal heller ikke obv. Skal vel reise til sjøs om ikke lenge, og jobber ganske mye på land før den tid:p

Skjer lite med bilen. Den står bare inne fortida. Det plager meg litt, men synd å bruke den til jobb bil, pga er ganske mye forskjellig jeg holder på med fra dag til dag.

Skal montere obc, og har noen små planer/ endringer jeg skal sette igang med når jeg får somla meg til det.

Ellers har jeg ikke fått tak i så mye bilder fra treffet, men legger ut noen jeg selv har kommet over.

Var en tur på banen å "luska"

02962135-c815-c639.jpg

Dette likte jeg, et jeg fant på facebook

02962135-c83f-6ddf.jpg

Skittent rallystuk!

02962135-c871-8542.jpg

Tenkte jeg skulle stjele turbofansa til Torek, men de passa jo selfølgelig ikke 16" - kunne død litt for de hjulkapslene:D

02962135-c8a2-0e9a.jpg

Schulzen viser sin besteside, bokstavlig talt;)

02962135-c903-8355.jpg

02962135-c935-420f.jpg

Ellers har jeg et annet prosjekt jeg holder på med når jeg har tid til overs.

02962135-c9d9-45b5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle stjele turbofansa til Torek, men de passa jo selfølgelig ikke 16" - kunne død litt for de hjulkapslene:D

De gjorde virkelig nytta si på bana når vi luska rundt i 20 km/t! Null problemer med kjøling! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • BMW E30 325 changed the title to BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...