Gå til innhold

BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt


BMW E30 325
 Share

Anbefalte innlegg

ser her at det er en grunn til at ekspansjonstank og spylertanken ikke er ny? dette må du forklare meg en dag Marius, da jeg mener at det er noe av det eneste som mangler i motorrommet ditt for at alt ser strøkent og nytt ut :) ang. sølvi, det er ikke dysa som har dårlig forstøvning da slik at det blir igjen uforbrent fuel som brenner seg fast/kokser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy fa.. denne bilen har blit en fryd for øyet :applause:
Deilig bil! :D
LIKER :clap::clap:

:D:D:D

denne er så fin :D Stå på mister!!!

EDIT: Hvorfor valgte du ikke å kjøpe m3 isolasjon? (hvis det er sånn som går rundt hele motorromet)

Tja, blant annet for at jeg får sånn e34 assosiasjon av den, så syns jeg nesten den ser litt for moderne ut, samt at dette er ikke den endelige layouten på motorrommet mitt ;)

Nydelig...

Bare en ting....

Hadde du kjøpt ny ekspansjonstank og spylertank, så..... You know...

Pedi: det er en grunn til at han ikke har kjøpt de ny enda;)

Edit: synes jeg er litt heldig som får sikle på denne hverdag 8)

ser her at det er en grunn til at ekspansjonstank og spylertanken ikke er ny? dette må du forklare meg en dag Marius, da jeg mener at det er noe av det eneste som mangler i motorrommet ditt for at alt ser strøkent og nytt ut :) ang. sølvi, det er ikke dysa som har dårlig forstøvning da slik at det blir igjen uforbrent fuel som brenner seg fast/kokser?
Bygge om til radiator perhaps?

Hvis du trenger spylevæske-tank så kan du få av meg Marius, har en som ser helt ny ut :)

Om du ikke skal kjøre uten du også :P

Halfdan: Ja, vi har det fint vi to 8)

Pedi, Johan, Anders:

Grunnen til at jeg ikke har kjøpt nye tanker er pga dette er ikke hvordan motorrommet skal se ut til slutt, derfor orker jeg ikke bruke penger på det.

Takk for det anders, det kunne jo vært intresant å lånt den foreløbig, kan jo se det ann når vi kommer til østlandet :)

Meget bra! Kjøp deg vipperuter no ;)

Har liggende allerede :wink:

jeg har vipperuter med chromlister som skal selges, de hadde passet bra på bilen din ;)

nei takk.

mener han har vipperuter liggende :)

Riktig :mrgreen:

Anngående syl 5, er det nok ikke dysa nei Johan. Siden den går reint og fint når tennpluggen er ren og pen. Pluss at den blir sort og hard, ser at det er olje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stempelringer eller ventiltetninger :)

Det har jeg allerede konkludert med. Spørsmålet er om de har "tatt kveld" - om det er ringene, eller om det lar seg fikse med en rens. For øyeblikket bruker jeg sølvbilen hverdag uten problem, så er null hast;)

kjenner jeg begynner å bli spent på hva du skal til med i motorrommet....synes du kan avsløre litt til :wink::D

Er ikke så kjempe spennende, men vil ikke si så mye før det er sikkert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må få gratulerer med en strøken e30;) i mine øyne er e30 noe med det råeste som er laget i bilverden;) digger diamantsvart og;) en aldeles nydelig bil;) kjenner missunelsen godt ja:p btw spørr sikkert dumt nå.. Men hva mener man egentlig med stance? Er det at bilen er lav? At dekket går opp i hjulbuen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må få gratulerer med en strøken e30;) i mine øyne er e30 noe med det råeste som er laget i bilverden;) digger diamantsvart og;) en aldeles nydelig bil;) kjenner missunelsen godt ja:p btw spørr sikkert dumt nå.. Men hva mener man egentlig med stance? Er det at bilen er lav? At dekket går opp i hjulbuen?

takk for det :D strøken er den ikke enda, men jeg er hvertfall ganske fornøyd, enn så lenge ;)

Jeg vil kalle det en slags stil, hvor skikkelige hjul og senk er et viktig tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og marius hadde oss ei økt i verkste i dag så tok ett lite stemningsbilde:)

dqokbdxwebqjt8ekmoih.jpg

Edit!: den grønnebobla får ny motor i morgen derfor den er så høy og a4en i bakgrunn har fått nysnurre++ og har hjul som har rett fitment osv til vårt forsvar.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • BMW E30 325 changed the title to BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...