Gå til innhold

BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt


BMW E30 325
 Share

Anbefalte innlegg

auda, må fikse potta di! :D Ellers jævlig strøken E30 :)

Enig, den må på "plass". Forøvrig så kunne det med fordel vært et hakk større eksostuter ut, hadde fått en litt sintere og mer korrekt look i stil med resten av bilen. For bilen er jo grisefin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det hadde blitt så dumt om du hadde funnet deg en Zender bakleppe. ;)

Tror ikke akkurat de vokser på trær da men..

Nei de gjør ikke det, men jeg liker den ikke 100%. Har sett flere zender oppigjennom. men den ligner på ei jeg har i hodet, som er enda vanskeligere å komme over. Har muligens noe på gli

Råeste e30'n på himmels uten tvil.. alt er helt riktig!!:-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Takk for det :)

auda, må fikse potta di! :D Ellers jævlig strøken E30 :)

Enig, den må på "plass". Forøvrig så kunne det med fordel vært et hakk større eksostuter ut, hadde fått en litt sintere og mer korrekt look i stil med resten av bilen. For bilen er jo grisefin...

Tja, jeg skjønner hva dere mener, men syns ikke det er så mye å "fikse" heller. Den henger omtrent som den org gjore - bare den er sort. Har sett folk som har hengt de lengere opp , og lengere inn. Syns ikke det ser spesielt bra ut heller. Standar preface bakende syns jeg er vanskelig å få til, uten plast

Ser den med litt sintere look pedi, men litt redd for at det hadde blitt rart også.

marius? :)

sinnsykt flott bil du har!

Det hender seg de kaller meg det ja ;)

Takker for fine ord folkens:)

Nå skal jeg i være med å hente en virkelig strøken orginal 325i, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg skjønner hva dere mener, men syns ikke det er så mye å "fikse" heller. Den henger omtrent som den org gjore - bare den er sort. Har sett folk som har hengt de lengere opp , og lengere inn. Syns ikke det ser spesielt bra ut heller. Standar preface bakende syns jeg er vanskelig å få til, uten plast

Ser den med litt sintere look pedi, men litt redd for at det hadde blitt rart også.

Du kan jo skjære hull i sideskjermen og ha eksosen ut sida, å bare ha eksosrøret inni bilen gjennom dashen! :D Det hadde vært RÅTT

Men ja, det ser ut som eksosen henger litt og stikker kanskje litt for langt ut. Ikke store tingen, men blir så iøynefallende hvis du skjønner hva jeg mener.

Her er en org E30 med 2 stusser, ser litt bedre ut syns jeg, men nå er det selfølgelig opp til deg hva du vil gjøre, er heller ikke så lett å få stor eksos til å se pent ut uten utsparing i stålet eller plast :P Men jeg vil tro det ville sett betyedlig bedre ut bare ved å flytte eksosen så langt opp mot fangern som mulig.

bmw-3-series-08.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kapp og sveis om festene på bakpotta så den kommer helt opp ;)

jess, skal prøve på noe lurt. Festene som er der nå er til dels justerbare. Men lurer på om jeg hang den slik med vilje. Skal se på det endag :)

Hekkskjørt av denne typen du leter etter? :D

[ Bilde ]

Ja, det ligener på noe som jeg har lett etter ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig e30 ;) Hvor brei ytterbane har du bak? 3.5" ?

takk for det !

er 2,5 fram og 3 bak :)

Må få sett på denne en dag før sesongen er forbi altså:)

Du skulle kommet på bmwccn treffet som var i kristiansund på lørdag da. Var tillogmed vær til deg ;)

Jeg skulle egentlig ikke på treff, siden jeg hadde sett vær tendensene dagene i forveien. Ble vekket av kvinnfolket klokken 11.

Hun: "Det er sol ute, du må stå opp"

jeg: "neeeeei"

Hun: "jo, du må på treffet"

Det var klar tale, så da stakk jeg å henta den nedstøva e30en;)

Første som skjedde når jeg skulle inn, var at jeg måtte over en stor plank, for å komme inn på plassen. Klodrian som jeg er greide jeg å rive leppa av samtlige fester i frontplata, og bøye vekk disse. Thumbs up!

Fikk parkert bilen, og ble deretter utnevnt til kameramann av Jørgen Lie.

Til tross for lite biler, var det utrolig hyggelig. Fint vær, møtte like sinnede, og fikk se på litt oppjazzet kjegle kjøring. Var gøy å prøve seg på litt med kameraet også.

Litt bilder :)

dthojuqte1juriqy9jqh.jpg

s62bmmsjqx0162cfncch.jpg

z9ftzxq3b8o8cxbqz26j.jpg

Hele albumet til Jørgen Lie kan sees her :

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10152101338615156.914945.717975155&type=3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • BMW E30 325 changed the title to BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...