Gå til innhold

Biltema Drift Night natt til 1. Mai!

Sviddgummi
 Share

Anbefalte innlegg

Joda.. Men det var jo det første lovlige kjøring/drifting på offentlig vei eller hva det var? Så det tar jo tid.. Også var det mange folk som gikk over banen når bilene var på vei..

Jeg synes ikke det var så dårlig jeg da.. Eneste jeg synes var dårlig var at det var bare 2 Bmwer der som kjørte... E30 var råå! Lurer på hvordan dekk det var på den.. Den hadde skikkelig godt grep!

Det var verdt vente tiden!

Noen som har bilder? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venting er det på alt med motorsport!! Er vel bare Gatebil som får ting til å flyte med mye folk.

Er første gang de arr noe sånt, og veien hadde jo for slakk sving, og for mye på siden. Gjør man en liten feil der, er bilen vrak.

Så er det tekninsk og den biten der, tar alltid mye lengre tid en ventet, dessverre.

Men så mye folk, mange kule biler på utstilling og bra vær, håper jeg det er kommet for å bli. Dog med en ny trase. :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere skriver så var det jo første treffet di arrangerer å tror nok ikke di hadde regnet med sååå mye folk osv så syns det ble veldig bra jeg! Neste år vill jeg tro det blir mye bedre på flere måter å =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...