Stene89 Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Er det forventet mange på oppmøte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Helt konge treff!!!! SYYYKT mye folk!!! LAAAAAAAAAAAANGT over mine forventinger =D TOMMEL OPP!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 det var så kjedelig, kom ditt halv 12 på kvelden.. ja, da kjørte siste bil.. så det var bare og sette seg i bilen på vei hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Mye venting og dårlig arrangert hele greiene spør du meg! Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Joda.. Men det var jo det første lovlige kjøring/drifting på offentlig vei eller hva det var? Så det tar jo tid.. Også var det mange folk som gikk over banen når bilene var på vei.. Jeg synes ikke det var så dårlig jeg da.. Eneste jeg synes var dårlig var at det var bare 2 Bmwer der som kjørte... E30 var råå! Lurer på hvordan dekk det var på den.. Den hadde skikkelig godt grep! Det var verdt vente tiden! Noen som har bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Venting er det på alt med motorsport!! Er vel bare Gatebil som får ting til å flyte med mye folk. Er første gang de arr noe sånt, og veien hadde jo for slakk sving, og for mye på siden. Gjør man en liten feil der, er bilen vrak. Så er det tekninsk og den biten der, tar alltid mye lengre tid en ventet, dessverre. Men så mye folk, mange kule biler på utstilling og bra vær, håper jeg det er kommet for å bli. Dog med en ny trase. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Flott tiltak og treff, men som fler påpeker så hadde en annen trasé gjort seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Noen bilder/filmer fra detta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SN_Performance Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Som flere skriver så var det jo første treffet di arrangerer å tror nok ikke di hadde regnet med sååå mye folk osv så syns det ble veldig bra jeg! Neste år vill jeg tro det blir mye bedre på flere måter å =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå