Gå til innhold

GS BMW Treff 19. mai - BILDETRÅD.

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg blir med fra Moelv/Mjøsbrua om det blir noe felleskjøring :)

Ser ut som ruta blir (regna fra Jessheim/Gardermoen): Hamar - Lillehammer - Ringebu - Otta - Dombås - Åndalsnes - Molde/Bud :)

Hei. Hvorfor ikke kjøre fra Dombås- Oppdal- Molde/Bud??

Da slipper man ferga, det er dumt hvis man ikke kommer om seg bor!

JAAAA gjerne en rute UTEN ferge... kan være et helvete å komme seg innpå di! =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Avreisedato: 18. Mai 2012

#1 Møteplass:

+ OnTheRun Esso på Gardermoen. Tar av på Jessheim Nord på E6. Ved siden av Quality Airport Hotel Gardermoen.

+ Ca kl 8:00. Fylle full tank, evt spise frokost, hilse på hverandre. Prøve å reise 8:15-8:30

Fra Esso Gardermoen går turen mot Hamar og Lillehammer – Ringebu – Otta – Dombås – Åndalsnes.

#2 Møteplass:

Statoil ved Møller på Hamar. Svinger av E6 (etter man har passert Hamar og Trehørningen) mot Nydalen Høsbjør. Her skal en gjeng slenge seg på felleskjøringen. Benytt sjangsen på å fylle, spise, sjekke bilen osv.

#3 Møteplass:

Foreslår at vi stopper i Otta og spiser. Det tar ca 4 timer opp dit. Videre oppover mot Åndalsnes regner jeg med det er MANGE fine plasser å stoppe. Her kan man ta photoshoot av oss og bila for de som er intr i dette.

Når vi har kommet inn i Åndalsnes følger vi veien mot ”Isfjorden – Eidsbygda – Holmemstranda – Herjestranda/Åfarnes. Her blir det ferje over til ”Nesjestranda”. Etter ferja følger vi veien videre til Ytre Fanbostad.

Når vi kommer frem i Ytre Fanbostad er man i Molde. Etter det må man nesten finne ut hvor man skal bosette seg.

For å komme til Bud fra Ytre Fanbostad følger man veien mot Elnesvågen – Tornes – Haraøysundet – Bud!

Kartet over ruten finner du her:

http://kart.gulesider.no/m/9WXaj

Jeg er tilgjengelig på +47 40 49 92 81. Fint vi kan utveksle nr tilfelle noen får problemer osv og ikke blir hengende langt etter.

Mvh Grace I. B. Rauø / bmwgrace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde egentlig vært en skikkelig tøff helgetur det...men faan....barnehelg det, og med en 3 åring i baksetet som støtt og stadig må "tisse" og da gjerne akkurat der og da...så blir det mange stopp :P

Hmmm...enten så må jeg bytte helg om eksen er med på det eller bare sitte hjemme og vite at dere er på knalltur :P

Mas litt på meg, så kan det jo hende...jeg er lett å lure :P

KOM IGJEN NÅÅÅÅ! :lol: Tror dette blir good shit.

hehe....fikk plustelig bytta helg, så har barnefri den helga og.... :-k

Og ikke minst...bor 3 minutter fra Esso Gardermoen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...