bmwgrace Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 kommer det noen e85 pumper på vei opp? Håper det for din del, ellers får du ta med noen jerrykanner Her er det en liste http://www.fuelcat.de/tankstellenin-eur ... wegen.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Jeg blir med fra Moelv/Mjøsbrua om det blir noe felleskjøring Ser ut som ruta blir (regna fra Jessheim/Gardermoen): Hamar - Lillehammer - Ringebu - Otta - Dombås - Åndalsnes - Molde/Bud Hei. Hvorfor ikke kjøre fra Dombås- Oppdal- Molde/Bud?? Da slipper man ferga, det er dumt hvis man ikke kommer om seg bor! JAAAA gjerne en rute UTEN ferge... kan være et helvete å komme seg innpå di! =( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Ja. Da sjekker jeg ut ny rute og oppdaterer om hvordan det blir den 18 . Mai både her og Facebookeventen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Hei. Avreisedato: 18. Mai 2012 #1 Møteplass: + OnTheRun Esso på Gardermoen. Tar av på Jessheim Nord på E6. Ved siden av Quality Airport Hotel Gardermoen. + Ca kl 8:00. Fylle full tank, evt spise frokost, hilse på hverandre. Prøve å reise 8:15-8:30 Fra Esso Gardermoen går turen mot Hamar og Lillehammer – Ringebu – Otta – Dombås – Åndalsnes. #2 Møteplass: Statoil ved Møller på Hamar. Svinger av E6 (etter man har passert Hamar og Trehørningen) mot Nydalen Høsbjør. Her skal en gjeng slenge seg på felleskjøringen. Benytt sjangsen på å fylle, spise, sjekke bilen osv. #3 Møteplass: Foreslår at vi stopper i Otta og spiser. Det tar ca 4 timer opp dit. Videre oppover mot Åndalsnes regner jeg med det er MANGE fine plasser å stoppe. Her kan man ta photoshoot av oss og bila for de som er intr i dette. Når vi har kommet inn i Åndalsnes følger vi veien mot ”Isfjorden – Eidsbygda – Holmemstranda – Herjestranda/Åfarnes. Her blir det ferje over til ”Nesjestranda”. Etter ferja følger vi veien videre til Ytre Fanbostad. Når vi kommer frem i Ytre Fanbostad er man i Molde. Etter det må man nesten finne ut hvor man skal bosette seg. For å komme til Bud fra Ytre Fanbostad følger man veien mot Elnesvågen – Tornes – Haraøysundet – Bud! Kartet over ruten finner du her: http://kart.gulesider.no/m/9WXaj Jeg er tilgjengelig på +47 40 49 92 81. Fint vi kan utveksle nr tilfelle noen får problemer osv og ikke blir hengende langt etter. Mvh Grace I. B. Rauø / bmwgrace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 De som vil slenge seg på etter Ullensaker kommune gjør selvfølgelig det. Bare avtal det via meg via Facebook-eventen. Er en gjeng fra Hamar som slenger seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Hadde egentlig vært en skikkelig tøff helgetur det...men faan....barnehelg det, og med en 3 åring i baksetet som støtt og stadig må "tisse" og da gjerne akkurat der og da...så blir det mange stopp Hmmm...enten så må jeg bytte helg om eksen er med på det eller bare sitte hjemme og vite at dere er på knalltur Mas litt på meg, så kan det jo hende...jeg er lett å lure KOM IGJEN NÅÅÅÅ! Tror dette blir good shit. hehe....fikk plustelig bytta helg, så har barnefri den helga og.... Og ikke minst...bor 3 minutter fra Esso Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Supert. Da ses vi ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Bra tiltak ) tror vi kommer til og sprenge Bud med antall Bimmers denne gangen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Bra tiltak ) tror vi kommer til og sprenge Bud med antall Bimmers denne gangen ) Prøver så godt jeg (og resten av de som er intr) kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 uff...lenge til jo....hypp på cruising idag jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Gleder meg til turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~ES Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Kanskje vi slenger oss på fra Åndalsnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 hvor mange er dere ca ? noen som vet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Det er 23 attending på facebook hvertfall:) skal ikke se bort ifra at vi blir flere også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 her har dere programmet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå