Clerion Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Jeg er klar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Kjøre E30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Får ikke fri.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Kjøre E30? Jeg? Åååjadda Torsdag blir det mer senk bak samt 3cm spacing bak. Klar til GS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Kjøre E30? Jeg? Åååjadda Torsdag blir det mer senk bak samt 3cm spacing bak. Klar til GS! Haha, blir rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Håper det blir pent ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Må det bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Skal slenge ut et bilde etter det er gjort er veldig i tvil angående felgene. Orginale krysseik. Eller dem jeg har xD Btw. Noen som vet en fet knall farge som harmonerer med sort og chrome? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Skal slenge ut et bilde etter det er gjort er veldig i tvil angående felgene. Orginale krysseik. Eller dem jeg har xD Btw. Noen som vet en fet knall farge som harmonerer med sort og chrome? oransj vell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Til Sort?^^ Blir ikke det litt..... Porsche? Kunne jo vært litt artig da ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Til Sort?^^ Blir ikke det litt..... Porsche? Kunne jo vært litt artig da ;D Neeeii. Det blir gromt Få evt noen til å photoshoppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Kanskje det gitt. Hmmm, sa noe der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Fikk bekreftet av min copilot nå at det ikke er noen skumle kanter osv på ferga =D Som går mellom åfarnes og sølsnes skrev han å tar 15min =) Gleder meg som en drittunge til denne turen! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 kunne ønske jeg kunne vært med på felleskjøringa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå