kaeiko Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Hallo! Har akkurat kjøpt meg en nyere cd spiller fra en e46. Kjøpte meg business CD53 med 'mode' knapp for å få muligheten til AUX med orginalspiller, har også kjøpt meg AUX kittet fra BMW, men etter at jeg har plugget det inn og gjort sånn som det står i skrivet til BMW fra ASAP så får jeg ikke opp AUX når jeg trykker på 'mode' knappen. Noen som har vært borti lignende? Eller veit om det er noe mere som må gjøres for å få til AUX på disse? Bilen er en 1998 modell med blaupunkt business CD spiller fra før av. Takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaeiko Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Sjekk at du satte inn aux kabel i rett port bak, funka uten problem på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaeiko Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Det har jeg gjort. Er ikke mulig å sette den inn i den andre porten pga. sporene som er der. Du bare trøkka den inn og trykket på 'mode' ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Stemmer, satte den bare rett inn. Så fikk jeg opp AUX når jeg trykker på MODE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaeiko Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 okei, så funker det ikke på min hvertfal. Men lurer på om det er fordi jeg har for gammel spiller, at det AUX opplegget fungerer bare på 2003-> spillerene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Trodde du hadde oppgradert jeg. Ja det er for 2003 -> .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaeiko Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 jeg har oppgradert til nyere spiller med mode knapp, men det er visst fra en 2001 modell ifølge spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå