ninjaskills Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Jeg spør bare om hvor lav den er fra frontfangeren til bakken, ikke vær så sur! Og jeg syntes bilen er tøff, men bare for lav bak... snakk om å ta helt avsted Hva slags dekkdim er det du kjører på? 205/40/17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Ja hva skjer med småunger som nettopp har kommi ut av barnehagan.. hva som skjer med de såkaldte småungene, du burde faktisk være glad det er ungdom som bruker alt dem eier og har på det her og liker det! jævlig lite og dårlig av deg og kalde oss småunger som kommer rett fra barnehagen! du kan jo fortelle oss hvor feeit bil du kjørte når du var 15.. det der var rett og slett dum kommentar av deg Tror ikke han mente det sånn, iallefall ikke det jeg mente. Tenkte mer på, som du sier, at det er tøft at "yngre" folk bruker tid og penger på bil Når det kommer til høyden så er jeg happy når det er tilnærmet lik høyde mellom hjul og hjulbue, men ser jo best ut om den er noe lav ved frontfangern også da Uansett, det er din bil, så gjør hva du synes er best, du vil få folk både med og mot deg, men det tror jeg du overlever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 subber ikke bakken akkurat nå, for er bare den bittelille leppa ooog du skjønner også hva jeg mener, får lese alt så gir det litt mening blir bare lei for det er sånn her på så mange tråder.. mener og huske det er 205/40r17 på alt.. Ah, okey... Er jo endel strekk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 ja, den er jo ikke høy i front heller, og går vell no små " rykter" om at det kommer enn annen leppe på der så da blir den vell ikke så høy der heller og jokkis, logg på face, må prata med deei og ja, det er en del strekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Tror det bare er å bestille seg sticker med "Haters gonna hate" mtp tilbakemeldinger her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaskills Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Noen som har en midt armlene i skinn og noen nye blink lys ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Jeg har hvite blink liggende om det er til forran, 2 sett med frontlykter også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Utrolig feit bil:-) ikke gjør som alle andre sier, gjør sånn du vil ha det selv. Det er din bil og ikke andre sin;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Jeg synes også bilen din er tøff, å når først folk tar opp alder her, 15 år. Så bør du være jæ.... stolt av bilen din, det er en "clean" bil som du legger tid og tydeligvis kunskap i, da det du gjør ser strøkent ut. Tror de fleste 15 åringer jeg kjenner ville kommet fram med en mye mer "jalla" og lite gjennomført bil. Samtidig er det voksent å overse enkelte kommentarer her å tørre å stå på sitt, men godta at andre ikke har samme smak/mening. Det er sikkert mange som legger igjen meldinger her inne som blir missforstått også. Stå på videre å legg ut flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Tror det bare er å bestille seg sticker med "Haters gonna hate" mtp tilbakemeldinger her tar et par jeg også syns høyden er fin jeg, måtte det valses noe mer elleR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaskills Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Tror det bare er å bestille seg sticker med "Haters gonna hate" mtp tilbakemeldinger her tar et par jeg også syns høyden er fin jeg, måtte det valses noe mer elleR? Ja må valse lyst til og komme bort i morgen eller noe sånn ? tenkte jeg skulle ta noen bilder nu så får se om jeg klarer og legge ut hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaskills Skrevet November 21, 2012 Forfatter Share Skrevet November 21, 2012 Noen som vil ha feit bmw ? er til salgs bare og komme med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaskills Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaskills Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Kan selges får rundt 50 et sted uten felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå