Gå til innhold

Bmw 320 coupe!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja hva skjer med småunger som nettopp har kommi ut av barnehagan..

hva som skjer med de såkaldte småungene, du burde faktisk være glad det er ungdom som bruker alt dem eier og har på det her og liker det! jævlig lite og dårlig av deg og kalde oss småunger som kommer rett fra barnehagen! du kan jo fortelle oss hvor feeit bil du kjørte når du var 15.. det der var rett og slett dum kommentar av deg #-o

Tror ikke han mente det sånn, iallefall ikke det jeg mente.

Tenkte mer på, som du sier, at det er tøft at "yngre" folk bruker tid og penger på bil ;)

Når det kommer til høyden så er jeg happy når det er tilnærmet lik høyde mellom hjul og hjulbue, men ser jo best ut om den er noe lav ved frontfangern også da ;)

Uansett, det er din bil, så gjør hva du synes er best, du vil få folk både med og mot deg, men det tror jeg du overlever ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

subber ikke bakken akkurat nå, for er bare den bittelille leppa :)

ooog du skjønner også hva jeg mener, får lese alt så gir det litt mening :) blir bare lei for det er sånn her på så mange tråder.. ;)

mener og huske det er 205/40r17 på alt..

Ah, okey... Er jo endel strekk da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også bilen din er tøff, å når først folk tar opp alder her, 15 år. Så bør du være jæ.... stolt av bilen din, det er en "clean" bil som du legger tid og tydeligvis kunskap i, da det du gjør ser strøkent ut. Tror de fleste 15 åringer jeg kjenner ville kommet fram med en mye mer "jalla" og lite gjennomført bil. Samtidig er det voksent å overse enkelte kommentarer her å tørre å stå på sitt, men godta at andre ikke har samme smak/mening.

Det er sikkert mange som legger igjen meldinger her inne som blir missforstått også.

Stå på videre å legg ut flere bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det bare er å bestille seg sticker med "Haters gonna hate" mtp tilbakemeldinger her :P

tar et par jeg også :P

syns høyden er fin jeg, måtte det valses noe mer elleR?

Ja må valse :) lyst til og komme bort i morgen eller noe sånn ?:) tenkte jeg skulle ta noen bilder nu så får se om jeg klarer og legge ut :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...