Gå til innhold

e61 ettermontere lyspakke i dærhåndtak osv, er dette mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er mulig, men litt arbeid er det naturligvis. Du trenger også nye sidespeil med lys i for at det skal bli komplett.

Jeg har foreløpig kun fått lys i speilene, men har planer om resten også.

Du trenger nye dørhåndtakdeksler, alt av lys og litt annet småtteri. Har laget en deleliste som ligger her (velg "Lyspakke"-fanen nederst), men den er ikke helt komplett.

Skrevet
Ja, det er mulig, men litt arbeid er det naturligvis. Du trenger også nye sidespeil med lys i for at det skal bli komplett.

Jeg har foreløpig kun fått lys i speilene, men har planer om resten også.

Du trenger nye dørhåndtakdeksler, alt av lys og litt annet småtteri. Har laget en deleliste som ligger her (velg "Lyspakke"-fanen nederst), men den er ikke helt komplett.

takker for svar, har du anelse om hvor dette lønner seg å kjøpe?

hvordan er det med kabling osv, er det noe som ligger der, plug and play? eller må dette kodes å kobles opp?

Skrevet

Hvor en handler blir litt smakssak, men jeg bruker Koed og til dels eBay.

Jeg er litt usikker på kablingen, da jeg ikke har funnet noe skjema på dette, men i bakdørene er det samme ledningsnett om man har lyspakke eller ikke. I fordørene er det eget ledningsnett for biler med lyspakke og/eller aut. avblendbare speil, men tror eneste forskjellen her er kablingen til speilene, og det kan man koble litt om for å få disse til.

For å få lys i speilene til å virke må man kode lyspakke inn i bilen, men tror interiørlysene skal virke uansett.

Skrevet

Har du lys i speilene har du nok lyspakke. Det et snakk om de innvendige dørhåndtakene. Lys i de utvendige dørhåndtakene ble ikke levert på e60/61.

Når det er sagt bør det ikke være noe problem å montere i de utvendige heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...