Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vert igarasjen og demontert litt og pussa litt rust :) men jeg venter med det til vinter`n så jeg har noe og gjøre :D planen er og demontere hele bilen i vinter og begynne å pusse den ned og lakkere osv :D

uze9nh1idbey8bxesked.jpg

wj1jarqorxyrjbla2w69.jpg

l6pmehdtejqayl65y7gp.jpg

1p9hijr3kckak3xzhl5v.jpg

Må begynne og kjøre snart :) og så få litt sponsorer det beste hadde vel vært og fått glass sponsor først?

Skrevet

Med drifting så tenker jeg nå først og fremst på dekk, jeg da, når det gjelder spons :P Men skal noe til å få sponsorer i drifting, da dette er en gren som "alle" vil prøve seg ut på. Kjører du derimot bedre enn gjennomsnittet i din klasse, begynner sjansene å komme. Skal begynne med drifting selv, og er spent på hvordan det vil gå. Til nå er jeg kun vant med å ligge i oppmot 160kmt sidelengs på lukkede fjellveger fulle av snø ;) Men føler jeg har kontroll og får skryt for kjøringen min av både voksne og kompiser. Er stor forskjell på å herje/sladde og det å virkelig prøve å få til det man driver med. Desverre er det flest av de førstnevnte, så det er gøy å se her at det er flere man kan følge med på som virkelig satser! :) Åh, den ser så deilig ut i gul! Må ha meg en gul coupe en dag. Stå på videre! :D

Skrevet

ja det første jeg også tenker på er jo dekk :D men jeg har jo dekk her og der :) har liggi sidelengs med 525ix min det var jo ikke så lett med det første :) har også prøvd med en audi a4 FWD off nei må ha bmw :) ikke no audi her :)

kjenner en del som drifter så jeg er innom der :) gul blir den nok iløpet av vinteren :)

Skrevet

tok av foringene på bærearmene og pussa litt rust :) så imorra skal jeg hente motorfestene og bunnpanna så setter jeg nok på girkassa og alt det der :D

6ng2xrpjez2uoexg6nuo.jpg

l829yqh5a0dg6w3kill1.jpg

lfrozuu3inphx4bxnwd1.jpg

må få sveise inn en ny plate der ja :D

Skrevet
  Terminatorbmw skrev:
Burde jeg ha takluka?

vet ikke hva reglene tilsier, men jeg syntes det høres ut som en god ting å ha, mtp ventilasjon. :)

Skrevet

Etter det jeg har hørt og erfart så er det ikke lov å tilte takluka eller å åpne vinduene, uansett hvor mye.. da er det bedre å ha et roofscoop, trenger ikke å være stort for at det hjelper! ;)

Skrevet
  Tzunami skrev:
Etter det jeg har hørt og erfart så er det ikke lov å tilte takluka eller å åpne vinduene, uansett hvor mye.. da er det bedre å ha et roofscoop, trenger ikke å være stort for at det hjelper! ;)

jeg kan åpne vinduene hvis jeg har vindusnett :) men jeg vet ikke helt om det blir så fint og ha roofscoop eller?

Skrevet

da har jeg vært innom gs idag og kjøpte bunnpannepakning og satt på bunnpanna :) så blir det en tur ned til gs imorra og kjøpe bakre veivaksel pakning så er det oppover og skru av litt deler av 525`en fram til torsdag så er det hjem igjen og skru på motoren :) og bestille litt deler fra schmiedmann :)

feiansmyou2ek72rihij.jpg

g0bmjzlr872nmtv8h20n.jpg

eufur6tvjz69bejd6pwy.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...