Gå til innhold

e36 coupe LS turbo drift

Terminatorbmw
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg vert igarasjen og demontert litt og pussa litt rust :) men jeg venter med det til vinter`n så jeg har noe og gjøre :D planen er og demontere hele bilen i vinter og begynne å pusse den ned og lakkere osv :D

uze9nh1idbey8bxesked.jpg

wj1jarqorxyrjbla2w69.jpg

l6pmehdtejqayl65y7gp.jpg

1p9hijr3kckak3xzhl5v.jpg

Må begynne og kjøre snart :) og så få litt sponsorer det beste hadde vel vært og fått glass sponsor først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med drifting så tenker jeg nå først og fremst på dekk, jeg da, når det gjelder spons :P Men skal noe til å få sponsorer i drifting, da dette er en gren som "alle" vil prøve seg ut på. Kjører du derimot bedre enn gjennomsnittet i din klasse, begynner sjansene å komme. Skal begynne med drifting selv, og er spent på hvordan det vil gå. Til nå er jeg kun vant med å ligge i oppmot 160kmt sidelengs på lukkede fjellveger fulle av snø ;) Men føler jeg har kontroll og får skryt for kjøringen min av både voksne og kompiser. Er stor forskjell på å herje/sladde og det å virkelig prøve å få til det man driver med. Desverre er det flest av de førstnevnte, så det er gøy å se her at det er flere man kan følge med på som virkelig satser! :) Åh, den ser så deilig ut i gul! Må ha meg en gul coupe en dag. Stå på videre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det første jeg også tenker på er jo dekk :D men jeg har jo dekk her og der :) har liggi sidelengs med 525ix min det var jo ikke så lett med det første :) har også prøvd med en audi a4 FWD off nei må ha bmw :) ikke no audi her :)

kjenner en del som drifter så jeg er innom der :) gul blir den nok iløpet av vinteren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg har hørt og erfart så er det ikke lov å tilte takluka eller å åpne vinduene, uansett hvor mye.. da er det bedre å ha et roofscoop, trenger ikke å være stort for at det hjelper! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg har hørt og erfart så er det ikke lov å tilte takluka eller å åpne vinduene, uansett hvor mye.. da er det bedre å ha et roofscoop, trenger ikke å være stort for at det hjelper! ;)

jeg kan åpne vinduene hvis jeg har vindusnett :) men jeg vet ikke helt om det blir så fint og ha roofscoop eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg vært innom gs idag og kjøpte bunnpannepakning og satt på bunnpanna :) så blir det en tur ned til gs imorra og kjøpe bakre veivaksel pakning så er det oppover og skru av litt deler av 525`en fram til torsdag så er det hjem igjen og skru på motoren :) og bestille litt deler fra schmiedmann :)

feiansmyou2ek72rihij.jpg

g0bmjzlr872nmtv8h20n.jpg

eufur6tvjz69bejd6pwy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...