Terminatorbmw Skrevet Juni 25, 2015 Forfatter Skrevet Juni 25, 2015 første kjøringa iår var på onsdag fikk endelig testa med nytt understell og bilen er utrolig lettkjørt fikk laga litt mer røyk med stiv bil og wisefab funker helt rått til og være under 200hk så er vi igang med det samme som vanlig :/ fikk kjørt 5-6 runder før toppakninga røyk og kommer masse olje ut mellom motor og kassa :/ også tok bensinpumpa kvelden og radiatoren lekker så må ha ny
Terminatorbmw Skrevet Juli 2, 2015 Forfatter Skrevet Juli 2, 2015 snart inn med 3L håpe det går rette veien nå
RF91 Skrevet Juli 2, 2015 Skrevet Juli 2, 2015 Ny motor? Trudde det stod 3 liter i denne heile tiden, eg
Terminatorbmw Skrevet Juli 3, 2015 Forfatter Skrevet Juli 3, 2015 Ny motor? Trudde det stod 3 liter i denne heile tiden, eg hehe nei har kjørt med 2,5l hele sesongen er bare bytta over alt fra 3l på 2,5l
Terminatorbmw Skrevet Juli 3, 2015 Forfatter Skrevet Juli 3, 2015 Jøss... Sprek 2,5 liter med andre ord ja var en som lurte på om det var en m3 motor i den når jeg kjørte ifjor
Terminatorbmw Skrevet Juli 18, 2015 Forfatter Skrevet Juli 18, 2015 måtte handle noe nytt skal man klare å å holde følge med resten av folka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå