Mickl Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Hei Lurer på om det går Ann Å koble forsterker i det originale anlegge i min Bmw e46 2004 touring! Har cd spiller med navi og cd veksler i basasjerommet! Det så hadde vert greit var vist jeg kunne koble signalkabler til forsterker rett på cd vekslern eller noe Takk på forhand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Eg rekna med at du må ta signal ifra høgtalerene og bruke ein omformer som (omtrent) alle med e39 og e46 må gjera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Sjekk ut Blaupunkt THA PnP serien. De har kabelsett som passer rett inn i original spiller. Disse fungerer uten omformer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mickl Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Ja men har en Kompis som selger forsterker å Sub, så tenkte å få til dette da, uten å bytte speler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Mange nye forsterkere takler høynivå inn, sjekk ut det hvertfall. Blaupunkt sitt kabelsett ville jeg vurdert. Er bare å plugge rett inn uten å klippe i originale kabler. Kan bruke dette på alle typer forsterkere sånn sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... tid=78&id= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Husk at om du velger å gå for PnP serien til blaupunkt, så fungerer ikke dette om du har orginal forsterker i bilen. Slik som ved 676 hifi system. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå