Hanspolden Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Trenger litt hjelp med å koble på signalkablene i org spilleren som står i e39. legger ut bilde så dere får se, håper noen vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retbergen Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 hva skal du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Det finnes ikke utganger fro signalkabler på originale spillere. Du må da ha en høynivåadapter som koples til høyttalerutgangene. En slik for eksempel. http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... tid=78&id= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanspolden Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 jeg skal koble på en forsterker til subbene i bagasjerommet, så jeg kan bare koble høynivåadapter til en hatthylle høgtaler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Ja men du må ta signal fra begge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanspolden Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 okei:) skal bestille over helga, takk for hjelpen så langt, spør igjen om det blir noe problemer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Or remoten finner du i venstre C-stolpe. Inn på antenneforsterker. Hvit ledning. Kan være en farget stripe på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanspolden Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 sier meg dessverre ikke så mye, men der er bestilt og det kommer i morgen. tar noen bilder som du får forklare meg ut av? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå