Lommelom Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 BMW E39 Homelink Garasje åpner selges. Kjøpte ved en feil 2 stk.Så selger den ene til selvkost 300kr eller høyeste bud Disse har enda ikke kommet. Passer også E38 7 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Fått et bud på 300kr Så om ingen byr mere så selges den til aplet86. Max pris har jeg satt til 400. Avgjøres etter arbeidstid i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 er alt som skal til med her? tenger den bare strøm eller? sender du forresten? og fikk du den andre du kjøpte til å funke? hørte noe om at frekvensene ikke passer europa elns?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 er alt som skal til med her? tenger den bare strøm eller? sender du forresten? og fikk du den andre du kjøpte til å funke? hørte noe om at frekvensene ikke passer europa elns?! Denne kan fint sendes. Begge kommer samtidig Da jeg trykte på 2 stk i stedet for 1 Ser jo at andre her har fått det til og fungere Så hvorfor skal ikke vi få det til Jeg har bestilt meg en frekvensomformer den betalte jeg 127kr for. Da virker den garantert. Kan jo bestille en sånn til.Men da blir prisen 127kr mer Min port tror jeg gikk på 833mhz eller noe varierer med portmotor type. Men ta en titt inn på her.http://www.homelink.com/compatible/eu/garage Står her om din port støttes. Om ikke må du ha den frekvensomformeren til 127kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå