sico Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Hei Folkens.... Som noen av dere har sett så selger jeg mine felger fordi jeg vil ha nye til bilen... Jeg er ikke så veldig inn når det gjelder felger.... det jeg lurer på jeg har lyst til å ha dim på dekka 225/19 foran og 255/19 bak...åssen inpress og Bredde og alt det der e må ha på felgene da?? og for å være sikker E60 har den 5x120 boltsirkel??? kom med svar ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Kjøp en felgbakke på http://www.gsbildeler.no ? Ringer du dem, så er jeg sikker på de fikser deg akkuratt det du trenger på din bil for at det skal passe optimalt. Ang ET generelt så kommer det ann på bredden på felgen, så først må du finne det et felgsett. Alle felgsetta du finner på GS sin nettbutikk har riktig ET til 5 serie så lenge du har skrevet inn reg.nummeret ditt først Står også mye god info her: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f ... lit=offset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sico Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 veldig bra ..takker...e vet at e e litt kjiipp med 225/255 nå har jeg 245/275 men det e litt for mye slik e bruker bilen...felgene er råe så e kunne godt ha beholdt dem hvis jeg kunne hatt noe smalere dekk på de, men men...takk for svaret e sjekker med GS-bildeler ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Hvor brede er felgene? Er godt mulig du kan bare sette på mindre dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sico Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 8.5 og 9.5 T20 står det på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Det er null problem og gå ned til ønsket dim på de felgene der. 225/255 vil ikke være noe problem på den bredden. Du vil muligens få litt dekkstrekk foran på 225, men ikke så altfor mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå