brolle65 Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Lurer på om noen kan prosedyren for å resette varsel om utslitte bremseklosser på min E61. Bilen sier de er slitte men jeg har sjekket om de er langt fra utslitte. Tips mottas med takk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 bytte slitasjevarsler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brolle65 Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Nei, varsleren sier bare fra når man faktisk har nådd stadiet der klossene er utslitte, dette varselet mener jeg går på tid eller kjørelengde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 her er DIY http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 00&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Søk før du poster, ligger tusenvis av slike tråder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå