Pistolvaniah Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Heisann! Jeg er helt ny på forumet, så jeg prøver meg litt fram og legger ut litt bilder og info om min BMW. Litt info om bilen: Dette er en BMW 330iA E46 fra år 2000. Den har det utstyre som trengs, og litt til! Den er 100% original, Km.Stand er 176000km. Flott og kurant bil! litt ekstra hestekrefter som gjør det morro på akselerasjonsfelt, forbikjøringer og på det røde lyest, når det sitter en kar i 50åra ved siden av i en ny MB Her er litt bilder av bilen, tatt 24/4/12. Med Vinterfelger og takboks! Koselig med litt kommentarer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Velkommen til bimmers.no og gratulerer med en meget flott bil Har du noen planer for den? Sleng ut mer bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pistolvaniah Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Takk og Takk! har faktisk planer om å selge bilen, da jeg er interesert i 330i sedan/coupe med manuell girkasse og evt. kompressor da jeg har lyst til og beggyne med litt banekjøring! Litt leit å selge denne bilen da jeg har blitt veldig glad i den, men tror en Ci eller sedan har mer "funfactor" selvom jeg er veldig glad i touring generelt. Bilen ligger på finn.no: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33578454 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Velkommen til Bimmers flott bil og lykke til med salget Må være første gang jeg har sagt det i samme settning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pistolvaniah Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå