EspenÅ Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 hei har vært på eu kontroll nå, og fikk feil på lang lys justering og nærlys justering. har ikke særlig lyst til å levere inn bilen for en sånn fille ting. har ettermonterte ae fra gs bildeler. så det jeg lurte på er om lysbildet er korrekt nå`? ligger ved biler nærlys langlys nærlys som du ser så lyser langlysene opp skiltnummerene forran meg. håper noen kan veilede meg litt her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Vanskelig å si ut fra det bildet der. Jeg synes lysbildet så rart ut. Veldig dårlig spredning, og for lavt på både nær og fjern. Du bør stille bilen opp mot en ren vegg i stedet. Få gjerne med deg en annen bil med riktige lys, og stil den ved siden av, mot samme veggen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Vanskelig å si ut fra det bildet der. Jeg synes lysbildet så rart ut. Veldig dårlig spredning, og for lavt på både nær og fjern.Du bør stille bilen opp mot en ren vegg i stedet. Få gjerne med deg en annen bil med riktige lys, og stil den ved siden av, mot samme veggen. det jeg og syntes e veldig rart, men vi kom fram til at kan være logisk med at det ikke lyser opp til venstre så det ikke skal blende motgående. stilte opp mot vegg, men vanskelig å se der og. den idee'n var ikke dum. men føler det aldri kommer til å bli bra med sånn "jalla" justering. beste hadde vell fått med meg en mekaniker eller lånt en sånn lysmaskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå