Gå til innhold

Min BMW E91 320D M-sport

Share

Anbefalte innlegg

Vel her er min bil, ikke noe utover det normale her men muligens jeg skal gjøre noen småtterier etterhvert.

2008 mod, 6 trinns M-sport kassem 177hk, Panorama, stor computer, sportsseter

Polering og voksing er første prioritet.

Kjøpte nylig Beyern Rapp felgene med 225/35-19 og 255/30-19 8,5 og 9,5"

Tips til små ting dere ville gjort mottas gjerne med stor takk

Vurderer enkelte carbon deler, eventuell litt soting av vinduer og chipping av bilen.

Jeg er iallefall strålende fornøyd med denne bilen. har kjørt ca 40000km siden juni ifjor, aldri hatt noe problemer.

2u36h2eqspmv41l2xeff.jpg

cf5hayvlew6bzy09k16p.jpg

8id61iehqzvg1m26c2jx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin bil! Har ikke sett de felgene på den type bil tidligere, men de gjorde seg godt.

Synes ikke det er mye som trengs å gjøre på bilen, men kanskje Blackline-lykter og svakeste graden av soting av ruter hel veien kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, jeg ble meget fornøyd med felgene, eneste er at man alltid ønsker seg større når de først er satt på :) Men for kjørekomfort så er nok 19" å foretrekke vil jeg tro. Samtidig var jeg veldig opptatt av at jeg ikke ville ha noe som "alle" andre har der jeg bor.

Har vurdert carbon splitters, har ikke sett noen med det så mulig det kan bli bra + carbon fiber diffuser, er det ikke det den heter den nedre midtre delen som er på m-sport fangerne. 35 år gammel og får lyst på opp stæsja bil :) Eller man kan si det slik at det er greit og være familliefar og stæsje bilen, sålenge det er stilrent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...