Mysemannen Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Prisantydning på coilovers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Gi meg et bud, dem skal bort uansett, kan eventuelt bytte dem mot noen til cab/coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Gi meg et bud, dem skal bort uansett, kan eventuelt bytte dem mot noen til cab/coupe 1000kr hvis det er i ok og er TUV-ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 Vi blir nok enige om noe, skal få skrudd dem av og få tatt litt bilder. Disse var spille ny og ble satt på rett før bilen ble kollisjonsskadet, dem ble også smurt inn med kobber pasta for å forhindre korrosjon, så jeg antar at disse er i meget god stand. Bilen er fortsatt kjørbar, å hjulstilling og slikt virker ok, så har liten tro for at det er noe skader på understell, selv radiatoren er tett. men panser, høyre forskjerm,frontfanger er herpa. Men kan ikke garantere noe før bilen er demontert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Mai 31, 2013 Share Skrevet Mai 31, 2013 Bakpotte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansV Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 Hvor i landet holder du til? Jeg kan være interessert i bakstillingen for å oppgradere min 316 compact. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solberg92 Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Jeg trenger "spennbånd" som holder tanken oppe viss de i ikke er helt rusta ijæl [emoji4] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå