trygveee Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Hei Håper denne tråden har havnet på riktig plass Skal handle inn nye felger til E46`n, og vil gjerne få noen tips. Ser for meg 18". Jeg fant disse på nettet: Men noen forhandlerene jeg har hørt med her i distriktet kunne ikke skaffe. Noen andre felger som er greie? Vil ikke ha noe som er overkill
bayerks-mach-werk Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Har noen nesten like m5 replika 18 tommers du kan få kjøpe , ta kontakt på om for pris og bilder.
StigJ Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 De du har på bildet der er originale Style 135 felger. De kommer for salg både her og finn.no i ny og ne ser jeg. Z4en min ble levert med slike. 5serien ble også levert med samme felger men bare annet innpress. Dimensjonen originalt er 8x18 med 225/40 fremme og 8.5x18 med 255/35 bak. Er du villig til å handle fra england har disse Style 135 som er pusset opp. http://www.bmautosport.co.uk/showroom/
mikkemus666 Skrevet April 26, 2012 Skrevet April 26, 2012 Hei "trygveee" Ser du er ny her, så velkommen til bimmers. Ville ha kikket på http://nettbutikk.gsbildeler.no/ Der skriver du bare inn reg-nummeret på bilen og velger dekk/felg, felgpakker sommer, og da 18" felger visst det er det du er på utkikk etter. Ligger mye snacksne felger her så nå du litt forskjellig å velge mellom. Visst du tilfeldigvis kommer fra Sørlandet ville jeg tatt turen innom dekkomsetning på EVJE å hørt med de. Greie folk og GOD pris på felger og dekk. Lykke til med valget. Mvh, Michael.
trygveee Skrevet April 30, 2012 Forfatter Skrevet April 30, 2012 Takk for flotte tips! Har du erfaringer med BM Autosport StigJ? Noen som vett sånn ca hva de Style 135 felgene ligger ute for? Koster skjorta nye
StigJ Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 har ikke personlig erfaring med dem, men vet om flere som har handlet med dem og alle har vært fornøyde. Siden jeg har hatt like disse så har jeg fulgt med litt. Virker som at det har vært 5-6000 de har gått for med dekk. Noen tror de sitter med BBS RSfelger og skal ha noe hinsides for dem. Men tror nok du får tak i noen fine til 5-6k
trygveee Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Skrevet Mai 18, 2012 Noen som vet om M135 felgene fra 5 serien passer rett på E46?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå