krizz95 Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 heisann, skulle ha byttet rute i førerdøren min. har en deledør hvor døren er i orden, og begge dørene er elektiske, noen som har noen framgangsmåte på å bytte ruten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Ta av dørtrekket, så skjønner du fort hva du må gjøre. Korte trekk: - Ta av klipsa som holder ruta fast i heisemekanismen - Du må vel også ta av "skinna" som sitter på bunnen av ruta - Så kan du vel lirke ruta ut tror jeg, husker ikke heelt åssen jeg gjorde det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokula Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Ta av dørtrekket, så skjønner du fort hva du må gjøre. Korte trekk:- Ta av klipsa som holder ruta fast i heisemekanismen - Du må vel også ta av "skinna" som sitter på bunnen av ruta - Så kan du vel lirke ruta ut tror jeg, husker ikke heelt åssen jeg gjorde det. det du må gjøre er og ta av dør trekke også tar du av begge listene på dør der ruta går ned og opp.også tar du av klipsa også er det bare og dra ruta rett opp men husk det er sånn metall list inni døra på begge sider som gjør at ruta går rett opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå