Gå til innhold

Noen som har testet ut "My Bmw remote"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På den tyske bmw.de siden ligger det flere link til apps for iphone.

Link: http://www.bmw.de/de/de/owners/bmw_apps ... rview.html

Er det noen som har testet om My Bmw remote fungerer her i Norge?

Man må vel ha BMW assist?

Her er teksten oversatt ved bruk av google translate:

BMW ConnectedDrive bringer innovative tjenester med større sikkerhet, komfort og infotainment på din BMW. For eksempel, med tjenestene til BMW Assist

Fjernkontrollen har i BMW Assist og BMW My Remote app lar deg koble til din BMW via mobiltelefonen.

Du ønsker å slå varmeapparatet på parkert BMW før du begynner nedstigningen på slutten av den siste dagen på ski?

Du er ikke sikker på om du har låst den parkerte BMW og vil - uten å måtte være i nærheten - nært hold?

• Kjør en BMW 7-serie 2010 fra året 10 /?

• Kjør en BMW 5-serie 2010 fra året 10 /?

• Kjør en BMW X3 fra året 11/2010?

Deretter kan du bruke med iPhone på en Apple Remote-programmet installert Mine BMW følgende funksjoner:

• Remote Door Lock & Lås: Ver - og opplåsing av bilen

• Klima Kontroll: Fjernkontroll på ovnen og - ventilasjon (BMW X3 fra 03/2011)

• Blow Horn: fjernkontroll av hornet for å finne bilen

• Lommelykt: fjernstyring av konfigurerbare utvendige lysfunksjoner å lokalisere bilen

• Google Local Search: Søk destinasjon adresse med iPhone og overføring inn i bilen - navigasjonssystemet

• Kjøretøy Finder: Visning av aktuelle posisjonen på et kart på iPhone - for å finne en parkert bil i en radius på opptil 1,5 kilometer.

Ta imidlertid en annen BMW modell fra 09/2008 (BMW Z4 fra 10/2010)?

Deretter kan du bruke følgende tjenester:

• Remote Door Lock & Lås: Ver - og opplåsing av bilen

• Google Local Search: Søk destinasjon adresse med iPhone og overføring inn i bilen - navigasjonssystemet

Den Mitt BMW Remote app er eksklusivt for kunder med aktiv BMW Assist kontrakt tilgjengelig. De tekniske kravene for å bruke Min BMW Remote app er: Navigasjonssystem Professional, eller Business med integrert Bluetooth mobiltelefon forberedelse.

Hvis du ennå ikke har aktivert BMW Assist, kan du enkelt gjøre ved www.bmw.de / ConnectedDrive i "BMW EfficientDynamics" og deretter til høyre ved "Ny registrering" på din PC. Prøv den beste akkurat nå, de innovative tjenester BMW ConnectedDrive, avhengig av navigasjonssystemet i seks måneder eller opp til tre år er gratis.

Den Mitt BMW Remote app er for deg, BMW Assist kunder gratis. Bruken avhenger av generelle kontraktsvilkårene, betingelser og mobilitet tjenester fra BMW Assist og BMW Online.

Takk for din interesse i Min BMW Remote app. For mer informasjon om forskjellige BMW ConnectedDrive kan også bli funnet i vår online portal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...