Saltkjelen Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Har ett sett med 18" E46 M3 replicafelger som skal bort. Felgene er i størrelse 8x18 foran og bak. Innpress er usikkert da jeg ikke kunne finne dette på felgene. De har imidlertid sittet på en E87 1 serie som har standard innpress på ET49. To dekk bør byttes da det er lite spor igjen, men de to andre ser relativt nye ut. 225/40 18 på alle hjulene. Felgene er kantkjørte! Felgene befinner seg i Oslo/Akershus. GI BUD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 1000 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Ca pris, tenker ha de på 1-serie selv Veldig å de var kantkjørt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Ovenstående bud er notert. Jeg har ingen estimert prisantydning da jeg syntes det er vanskelig å prissette felger som er brukte og med diverse skjønnhetsfeil. Føler imidlertid at vi er på rett vei når det gjelder ovenstående bud. Jeg lar budene gå i et par dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Jeg skal bruke de som banehjul så hvordan de ser ut betyr lite. Skal lakkeres uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå