Skropelen Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Hei! Eg har kjøpt meg ny bil, har faktisk ikkje henta den endo, men etter som eg har forstått av nåverande eigar har den ein handsfree bluetooth enhet. Han fortalte at denne enheten kan kun benyttes i samband med telefon og ikkje streaming av musikk. Stemmer dette? og i såfall er det mulig og på ein eller anna måte få til og streame musikk fra iphone (spotify)? Takker for alle innspill og svar! Mvh Kjetil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Det stemmer. For å kunne spille musikk via bluetooth må du enten montere noe uoriginalt (fra f.eks. Dension), eller ettermontere navigasjon fra en 2009-modell og litt annet dill-dall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skropelen Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 såpass! Litt meir omfattande enn eg hadde tenkt meg er det mulig å koble til ein kabel bakpå spelaren då? Vannvittig fin e61 du har awt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinnalott Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Jeg kjøpte en blackberry gateway som jeg koblet til aux inngangen. Gir faktisk overraskende god lyd (den har fått fremragende omtaler på utenlandske forumer) og er knøtt liten. Får strøm fra 12v uttaket og skrur seg av når jeg skrur av tenningen. Jeg har den foreløpig bare liggende bak midtkonsollen, men tenkte jeg skulle flytte aux-inngangen samt legge opp 12v i hanskerommet slik at den blir skjult. Iphone'n parer seg automatisk, og dersom du har bluetooth (for telefon) originalt i bilen kan den visstnok også koble seg automatisk opp mot begge slik at alt fungerer sømløst ved innkommende/utgående telefoner mens man hører på musikk. Dette har jeg ikke testet selv da jeg ikke har original bluetooth i bilen. Billig er den også, kan anbefales. http://nettbutikkprivat.trigcom.no/Part ... p:10500456 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 såpass! Litt meir omfattande enn eg hadde tenkt meg er det mulig å koble til ein kabel bakpå spelaren då? Vannvittig fin e61 du har awt! Det er godt mulig bilen allerede har AUX-tilkobling, men hvis ikke tror jeg ikke det skal være noe stort problem å montere dette, uten at jeg har gjort det selv. Det kan hende bilen må kodes for dette eneste, og det kan koste noen kroner dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå