sk8 Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 her er svaret :funka vertfall for meg takker 840LOADED for han sjekka dette ut :Me har koblet nr 9 i motorstikk bilsiden (altså den ut av sikringsboksen) den ledningen var svart , inn på ein blå og svart som går inn i styresentralen i hanskeromet . Såg forøvrig at nr 9 manglet på motorsiden i hans bil også.. Håper dette kan var til hjelp
atlee Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Skrevet Juni 17, 2012 her er svaret :funka vertfall for meg takker 840LOADED for han sjekka dette ut :Me har koblet nr 9 i motorstikk bilsiden (altså den ut av sikringsboksen) den ledningen var svart , inn på ein blå og svart som går inn i styresentralen i hanskeromet . Såg forøvrig at nr 9 manglet på motorsiden i hans bil også.. Håper dette kan var til hjelp Bra det funka for deg Nr 9 mangler både på bil-siden og motor-siden hos meg. Den mangler vel på alle preface hvis jeg har forstått dette riktig. Så hvis noen har løsningen på preface,så legg det gjerne ut i denne tråden
atlee Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Skrevet Juni 17, 2012 Preface har kontakt i hanskerommet. Ja,det stikket med 3 ledninger,er vel den svarte som er til turteller.Men hva kan jeg gjøre for å få dette til å funke?
atlee Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Skrevet Mai 8, 2013 Prøver igjen,er den noen som kan fortelle meg hvordan begynne å feilsøke. Hvilke ledninger osv... Det er da snakk om en 1986 325i med kontakt ved hanskerom. Instrument er testet i en annen e30,så det vet jeg virker. Takker for svar,begynner å bli lei av at dette ikke virker nå...
ehrnst Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Hent signal rett fra coilen. Det er i prinsippet det samme som er originalt. Facelift får fra motorkontakt, mens pre face har i hanskerommet.
atlee Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Skrevet Mai 8, 2013 Hent signal rett fra coilen. Det er i prinsippet det samme som er originalt. Facelift får fra motorkontakt, mens pre face har i hanskerommet. Hvordan gjør jeg det? Er det da en ledning fra + eller - på coil? og hvor skal denne da kobles innpå igjen?
ehrnst Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 trekk en ledning fra minus på coil og til den svarte i tre-pin kontakten. så ser du hva som skjer. Burde fungere.
atlee Skrevet Mai 9, 2013 Forfatter Skrevet Mai 9, 2013 trekk en ledning fra minus på coil og til den svarte i tre-pin kontakten. så ser du hva som skjer. Burde fungere. Har akkurat vært i garasjen og prøvd dette,fungerte ikke.Flere forslag....?
Raymond86 Skrevet Mai 9, 2013 Skrevet Mai 9, 2013 Er det speedoet du testa til din bil og har du fått det til å fungere i ein lik bil? Er forskjellige på pref og facel. Nåken bruker motometer. Nåken vdo.
atlee Skrevet Mai 10, 2013 Forfatter Skrevet Mai 10, 2013 Er det speedoet du testa til din bil og har du fått det til å fungere i ein lik bil? Er forskjellige på pref og facel. Nåken bruker motometer. Nåken vdo. Testa speedometeret i min andre e30 altså en 318is fra `89. Eneste var at turteller var litt "rar" pga at det da var et 6er instrument på en 4sylindra motor. Men det var i hvertfall liv i turteller. Er så forbanna irriterende at dette ikke virker...
Raymond86 Skrevet Mai 10, 2013 Skrevet Mai 10, 2013 Er ikkje 89" facelift då? Dette sleit eg med også når eg hadde e30:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå