Hangmanibal Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Hei!! Må kjøpe nye dekk til bilen men er veeeldig usikker på hvilke dekk og mønster jeg bør ha? Bør jeg bestille på internett eller gå til dekkservice? BMW 520 1995 Dekkene jeg har nå er 235/45 R17 x4 Max 670kg Continental Sport ettelerannet
m tech Andreas Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Det kommer helt an på hva du skal bruke bilen til det vel. Og hva merke du liker vel. Du kan kjøpe normale dekk Sport dekk eller race dekk. Hør med ditt nærmeste dekkforhandler du :=)
OrjanBmw Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 sjekk dekktest av sommerdekk 2012. ring rundt etter priser, eventuelt sjekk dekkonline.no / sharif / andre butikker for pris. kjøp/bestill det som passer deg best.
Hollabaloo Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 "andre butikker" F.eks. Johs Bjerke eller dekkonline.no (ikke det samme som dekkonline.com) dersom man holder til i eller i nærheten av Oslogryta. En indikasjon på hva som er riktig pris på dekk hos en forhandler kan du få ved å sjekke pris på dekkonline.com. Dersom pristilbud du har fått fra din forhandler er merkbart dårligere enn pris for eksakt samme dekk fra dekkonline.com, kan det være hensiktsmessig å prute eller reise til en annen forhandler. Husk at prisene på dekkonline.com ikke inkluderer montering på felg og balansering, dette koster som regel 100-200 kr pr dekk.
OrjanBmw Skrevet Mai 3, 2012 Skrevet Mai 3, 2012 "andre butikker" F.eks. Johs Bjerke eller dekkonline.no (ikke det samme som dekkonline.com) dersom man holder til i eller i nærheten av Oslogryta. En indikasjon på hva som er riktig pris på dekk hos en forhandler kan du få ved å sjekke pris på dekkonline.com. Dersom pristilbud du har fått fra din forhandler er merkbart dårligere enn pris for eksakt samme dekk fra dekkonline.com, kan det være hensiktsmessig å prute eller reise til en annen forhandler. Husk at prisene på dekkonline.com ikke inkluderer montering på felg og balansering, dette koster som regel 100-200 kr pr dekk. kan også legge til at dekkonline.no har gratis frakt. i tillegg har de avtaler med en del dekkforretninger som gir deg billigere omlegging av dekk hvis de kommer fra dekkonline.no. oversikten over disse forhandlerene finner du på nettsiden deres.
Hollabaloo Skrevet Mai 3, 2012 Skrevet Mai 3, 2012 kan også legge til at dekkonline.no har gratis frakt. Det er dekkonline.com du tenker på nå, ikke .no.
*MrB* Skrevet Mai 3, 2012 Skrevet Mai 3, 2012 I den dimmen der hadde jeg gått for Pirelli P7. Knallgodt dekk. Ikke det mest sportslige, men stabilt og komfortabelt. Sitter godt på vått og tørt. Kjøpte disse i fjor, og i år vant de vel Motors dekktest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå