Gå til innhold

Min e90 getn low.. oppdatering side 6 coilovers++


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjenner folk som har maskin hjemme jeg og, men tørr ikke legge om på helt nye felger selv med så lav profil.

dekkene ligger på tollpost stavanger nå ser jeg. ble merket med lager i 10 tiden.

vil ha dem nå :P

edit: kommer i morgen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk gått over bremsene i dag.

ser jeg må bytte klosser foran nå, så må skiver forran og bak samt klosser bak også tas neste gang jeg bytter klosser foran.

ikke gratis med bil merker jeg :P vant med litt andre driftsbekostninger når det gjelder kjøretøy.

selger gs greenstuff klosser eller hva dem heter? tenkte jeg skulle handle klosser der på lørdag på treffet. om ikke så blir det vell org eller tilsvarende klosser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la om på dekkmegler1. 1000kr for alle 4 hjulene ferdig balansert. var et par plasser som ikke ville legge om når jeg hadde handla begge deler annen plass :P forstålig på en måte. men litt latterlig og når dem ikke hadde noe og gjør, bare stod og snakka skit.

20120615_164138.jpg

20120615_164132.jpg

20120615_151139.jpg

20120615_151147.jpg

har ikke fått vaska av dekkmonteringspastaen her da :P

fornøyd med strekken iaf, ble akkurat som ønsket.

men SKRIIIKER etter justerbare coilovers og spacere, spessielt bak. men lommeboka er ikke helt med meg. må helste senke først får å se hvor mye spacing som trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. Blir bra dette. Men er ikke fint å skremme bilen sånn at den letter :P

Synes det er rett og slett tåpelig at de ikke legger om hvis man kommer med dekk og felg man har kjøpt en annen plass. Er det ikke de tjener litt penger enn står å snakker sjit som du sier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FAEN! MÅTTE jo klare rygge i et satans forbanna steingjerde....

mørkt + regn og lavt steingjerde er dårlig kombo når jeg tydeligvis rygget for fort for park sensorene....

ut ifra det jeg klarte å se i mørket så sprakk noe lakk på faneren. men smalt da værtfall nok til at dem som eide huset kom ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FAEN! MÅTTE jo klare rygge i et satans forbanna steingjerde

mørkt + regn og lavt steingjerde er dårlig kombo når jeg tydeligvis rygget for fort for park sensorene....

ut ifra det jeg klarte å se i mørket så sprakk noe lakk på faneren. men smalt da værtfall nok til at dem som eide huset kom ut..

Det var synd..

men samtidig kan man jo reflektere litt. det kunne vært et mye værre utfall om det var andre ting, evt folk bak. Egentlig kunne jag vel hatt mer sympati ettersom du skriver at det smalt så høyt at folk kom ut, da det tilsier at farten nok var litt høy.

mvh Frode Neergård

sent fra min HTC med Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk sett i dagslys i dag, var heldigvis ikke så gale. men lakk har sprukket noe og noen merker.

vell vell, får se på det som god unnskyldning til nye fangere og sidekjørt rund baut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er kjip ja. Har selv en veldig stygg bakfanger etter et møte med en stolpe. Midt mellom to sensorer. Den får min far ta på sin kappe da det skjedde da bilen var hans. Merker at sensorene på E91en er tregere i reaksjonen enn på Z4en.

Bilen din så forøvrig pen ut. Synd det var drittvær og travelt for min del som dommer mellom regnskurene, ellers skulle jeg hilset på og tatt en nærmere mys på bilen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er på hundvåg. trooor det var inne på gmc marine sitt område elns. var værtfall svær port og greier :P men stod nå åpent så.

ned til venstre når man kommer fra stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...