eeikenes Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Ser bra ut det StigJ: Bare å si ifra når du skal ut å ta bilder, kan jeg få start på knallerten å komme imøte å vise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 creds til søs og da som jeg stjal kameraet fra tok et par bilder selv og då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 jaa.... planer om å dele med verden ka du har gjort no då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 hva tenker du på? at en rundkjøringen på hinna har fått et ekstra felgmerke i seg nå i kvell?..... its official, har klart å kantkjøre allerede..... er vell nå alle begynner å mobbe at jeg ikke kan kjøre siden har krasja bilen 2 dager på rad? og jeg som følte meg som den pro drifteren 1 minutt tidligere men er vell i disse øyeblikk jeg skal være glad felgene koster 750kr pr stk å ikke 5000 pr stk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 du traff ganske godt der ja viktig med litt farts merker på felgene ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 ser nå i dag at bakfelgen fikk visst også smake på rundkjøringa i går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Ohno.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 bytta bremseklosser nå, men lyser fortsatt bremsefeil i displayet(samme lyset som håndbrekket) har resetta service indicator greia på bremsene forran. gåen sensor mulig? hu på delelageret på bavaria sa dem somregel røyk når man bytta klosser. jeg har ikke bytta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 da var bilen totalombygget neida, men kjekk 2 dollars oppgradering med nye led skiltlys lyser hvit med svaaakt blåskinn. passelig lysstyrke syns jeg. ser bare latterlig ut når skiltlyset lyser opp bakken under bilen syns jeg. så fant jeg litt rust lurer littegranne på å nedgradere til en e46 eller e39 med presse, hmm. men blir nok ikke neste uke akkuratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 vurderer å lakkere felgene, tanker rundt det? da hele felgen inkl kanten. er vell helste pga skadene jeg tenker lakk klarer aldri få tilbake kanten igjen slik den var før så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Glemt ut jeg hadde denne tråden får vell oppdatere litt. siden sist har jeg fått coilovers på bilen, felgemblem, spacere og dilla ganske med med anlegg i bilen. og kjørt mye. i nærmeste framtid vil det komme m-sport på bilen. satser på det skal være på plass innen 1-2 mnd. samt nye frontlykter skal på plass. har nå 215/35R19 8.5" rund baut og et15 foran og et5 bak. kunne faktisk hatt et0 bak om jeg valsa hjulbuen helt flat, men gidder ikke overdrive. er trossalt brukis. kunne og vært bittelitt lavere i front. ligger noe bakpå nå. er jom coilovers som står på den, med fjerna hjelpefjør foran og skrudd helt i bunn. bak har jeg fjerna justeringsklossen. 20mm spacer foran og 30mm spacer bak. litt stolt eier på slutten, haha takk til eskil som har vært med å tatt noen av bildene husker ikke hva brukeren hans er her inne. måå til med stativ neste gang iaf.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Begynner å bli bra nå ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 og fortsatt går ikke labbene under jævla høye labber på den bukken.. sånn ellers står bilen på lakk nu og skal være ferdig på fredag m3 replica fangeren så bøs ut ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 fått i hus nye frontlykter, tåkelykter, tårnlager, 9,5" bakfelger var litt skuffende kant på 9,5" felgene men er nå pittelitt mer så, er jo egentlig lite synlig. men ser nå tøft ut med litt breie felger så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå