TaxDog Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Hei! Jeg har noen skinnseter som trenger en liten oppfriskning. De har ingen dype sprekker eller hull men jeg vil få farget de opp litt igjen og kanskje fylt i der de er mest slitt. Setene er svarte så jeg lurte på hva slags produkter dere bruker når dere skal rense og friske opp deres skinnseter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Swissvax leather care kit og swissvax leather healer. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Anbefaler deg denne, er litt dyr men resultatet er vært det! http://www.swissvax.no/forsideprodukter ... r-care-kit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Swissvax leather care kit og swissvax leather healer. Anbefales! Dette kan jeg også anbefale på det sterkeste Supre produkter som gir ett godt resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TaxDog Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Da ser det ut til at jeg må investere i swissvax Selv om det koster litt. Noen som vet om disse produktene holder seg i lengre tid etter at de har blitt åpnet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Har sjekket flaskene og det står ikke noe spesifikt om holdbarhet o.l Nå har jeg hatt settet i 2 år, og brukte det sist igår. Så tror nok produktene holder noen år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Har sjekket flaskene og det står ikke noe spesifikt om holdbarhet o.lNå har jeg hatt settet i 2 år, og brukte det sist igår. Så tror nok produktene holder noen år. HAr hatt det kittet jeg linket til i 4 år uten at det har hatt noe og si på resultatet, bare oppbevar produtet i rom tempratur og skru lokket ordenlig på plass så er ikke det noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå