Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det 300km til eg må skifte dette monsterdyre filteret.... :(

Finnes det muligheter her? hive hele driten vekk og sette inn et rør som kan kjøpes ferdig?

Må det da chippes\kodes om at det er vekke?

535dat M-sport 05 mod dette gjelder

Skrevet

men om andre vet om det er en rørbit som erstatter denne så er det velldig interesangt så event chippe bilen etterpå av feks TFR om han er i bergen en gang :)

Skrevet
se der ja, men står at det er fra november 2005 og oppover, eg har en tidlig 2005 mod :(

det funker på din bil:) send han en mail. det går på din:) han heter Stan ward

Skrevet

Ja partikkelfilter må kodes vekk. Regner med at TRF selger erstatningsrør og utfører koding/mapping. Han har veldig gode priser, så tror ikke du tjener så mye på å kjøpe det ifra skottland, ihvertfall ikke hvis du ikke har kompetanse til å montere dette selv. Eneste "minuset" er at eksosen lukter jævlig surt.

Skrevet
Nå er det 300km til eg må skifte dette monsterdyre filteret.... :(

Finnes det muligheter her? hive hele driten vekk og sette inn et rør som kan kjøpes ferdig?

Må det da chippes\kodes om at det er vekke?

535dat M-sport 05 mod dette gjelder

Hva er grunnen for at denne må byttes egentlig ? Er den tett eller er det noe med servicen som "må" utføres ?

Skrevet

190000km så står det i Idriven skiftes, ++at min bruker SYKT mye Diesel, akkurat idag har jeg målt en tank med snill kjøring, INGEN kicdowns eller store gasspådrag: 627km på en tank, hallo???sykt mye

Eksosen lukter huggorm allerede så stort værre lukt tror jeg det ikke blir.

Sender TFR pm nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...