BMWE39turbo Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 Greit, om du kan vente ca 1-2 veker?? tenkte eg skulle godkjenne bilen med eksosen først, før eg reiser til bergen å får sveist på ny eksos , da den neppe går gjennom en eu-godkjenning. Imorgen skal eg ned å høyre om etterkontroll til senkesett, håper å få det engang i veka. Skal bestille bremserør ikveld, som blir montert i helga. Så om alt går greit, skal eg bestille time på mandag, og får sikkert time tirsdag, har hørt med de om ventetida og den er liten for øyeblikket. Så om du klarer til neste fredag ca, så kan eg forhåpentligvis sende den da? Kan også ta et par bilder når eksosen er demontert Om dette høres greitt ut, kunne eg fått diffusoren din mot at eg betaler frakt? (visst du har vanlig diffusor med plass til 2 rør og at den er svart) så kan vi evt sende på samme tid
Spankus Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Greit, om du kan vente ca 1-2 veker?? tenkte eg skulle godkjenne bilen med eksosen først, før eg reiser til bergen å får sveist på ny eksos , da den neppe går gjennom en eu-godkjenning. Imorgen skal eg ned å høyre om etterkontroll til senkesett, håper å få det engang i veka. Skal bestille bremserør ikveld, som blir montert i helga. Så om alt går greit, skal eg bestille time på mandag, og får sikkert time tirsdag, har hørt med de om ventetida og den er liten for øyeblikket. Så om du klarer til neste fredag ca, så kan eg forhåpentligvis sende den da? Kan også ta et par bilder når eksosen er demontert Om dette høres greitt ut, kunne eg fått diffusoren din mot at eg betaler frakt? (visst du har vanlig diffusor med plass til 2 rør og at den er svart) så kan vi evt sende på samme tid Tar det på pm tenker jeg
turbodiesel Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Vist du skal til Bergen å få annen eksos, kan eg hente eksosen i Bergen, 4000 kr. Kan også få hentet den i Førde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå