staM Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Hei! Har koblet opp anlegg i bilen, med forsterker og basskasse og fått det til å fungere. Har en Sony spiller av nyere dato i bilen (med AUX og USB i hvert fall, så er ikke så fryktelig gammelt) Og når jeg vrir volumet opp til omtrent 20 (da begynner det å bli høyt), da bare blacker den ut, så slår den seg på igjen etter 1.5 sek (skrur seg bare av igjen om jeg ikke skrur ned volumet), virker som at det er en automatsikring som går eller noe, kutter strømmen. Men den fungerer helt fint på volum under 20. Hva kan dette være? Skulle tro at det ikke var noe problemer å bruke den spilleren, får den for lite strøm eller blir den faktisk overbelastet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Den får for lite strøm, eller for dårlig jording. Legg opp nye kabler med 15A sikring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Okay, takk skal du ha. Trekke opp en ny strømkabel med 15A sikring og sørge for at det er god jording da, så burde det vel gå i orden! Takk for hjelpen så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Størrelsen på sikringen har ikke så mye å si, men gode strømkabler er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 2,5mm2 holder for en spiller skulle jeg mene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Neida, sikringen er bare så ledningen ikke skal brenne opp før sikringa ryker. Men med 15A sikring er man jo trygg, og spilleren får nok strøm Var bare et eksempel så trådstarter har en "fasit på fremgangsmåte" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå