iittala Skrevet Mai 3, 2012 Skrevet Mai 3, 2012 Selger et baksete fra e34 (1995 modell produsert i 1994) stasjonsvogn til høystbydende over 0,- kroner. Dvs. det skal bort og dersom høyeste bud er 1,- selges det for det. Baksetet står i loftsboden min, og hvis jeg husker rett fra når jeg pakket det bort er det i meget god stand med unntak av et liten revne på størrelse med en 50 øring på siden av sitteputen på venstre side. Alle setene ble byttet pga stor slitasje på førersetet. Se bilde fra før jeg demonterte setet. Befinner seg i Oslo og sendes ikke, med mindre kjøper klarer å overtale meg ...
iittala Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Skrevet Mai 9, 2012 3 kr er helt greit det. I utgangspunktet ønsker jeg det bort så snart som mulig, når vil du hente det?
iittala Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Skrevet Mai 23, 2012 Hørte aldri noe mer fra Custom.. Går snart på søpla hvis ingen vil ha det.
TheIronic Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Ville bare hoppe innom tråden og si at det var et insane kult tiltak for å bli kvitt setet.
iittala Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Skrevet Mai 24, 2012 Alternativet mitt er å kaste setet, noe som synes litt unødvendig siden det egentlig er helt fint. Responsen har ikke vært overveldende, men nå ser det endelig ut til at jeg blir kvitt det, for den nette sum av fire kroner..
TheIronic Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 Fortsatt mange som kaster ting uten å tenke over at andre kan trenge den ene delen. Utrolig kult tiltak iittala!
pitbullblondie Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 10 kr hvis du er behjelpelig med å bære det ned trappene og stapper det inn i bilen min! Skal til Oslo neste mandag eller tirsdag.
iittala Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 Fikk ikke med meg meldingen din, men jeg har fortsatt baksetet.. Har plan for rydding i boden snart, og da går baksetet på søpla dersom ingen vil hente det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå