lotus Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Endre språk på IDRIVE meny på E60/61 2009 mod. Er det mulig å endre spårk i menyen selv? Stefan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 På min F11 kan jeg bytte språk via menyen, kjenner desverre ikke din modell. Men, man får ikke norsk språk, vil anta at du kan bytte mellom Tysk, Engelsk og Svensk. Fikk bilen levert med Svensk språk, håpløst å forstå, kjører engelsk i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SN_Performance Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Det gikk å endre i min 2009 mod i Idriven ja. Husker ikke nøyaktig hvor, men litt utforsking skader ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotus Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Engelsk er ok. Hva går du inn på, må ha et utganngspunkt når alt står på tysk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SN_Performance Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Når du står i menyen, trykk Idrive "knotten" ned for I(nfo) - så Einstellung så Sprache/Einheiten. Så skal resten være plankekjøring. Dette er utifra min tyske manual, så ikke skyt meg og jeg er ute å sykler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Har du CCC eller CIC? Ved CCC er fremgangsmåten følgende; Press ned iDrive hjul > vri deg ned til Einstellungen Anzeige > dytt deg opp til toppmenyen og vri til Sprache > press iDrive hjul og velg mellom fransk, tysk eller engelsk UK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotus Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Da var det fikset!!! Takker!!!!!!!!!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SN_Performance Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Es war mit Vergnügen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå