bmwelsker Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Hei, Trenger senk på "nye" bilen min, bmw e36 320i cab 1999 mod. Har sjekket litt på diverser som TA Techix 2998,- Supersport 5350,- Blueline 3998,- nå 2998,- Noen som har erfaring med disse eller har noe annet og anbefale? Det må være TUV godkjent, og ikke for stiv, og ikke for dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwelsker Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Er en god del slike tråder og innnlegg, søker du litt finner du nok mere enn hva du får posta igjen. Det som går igjen, er at Tuningart har stort sett bare fornøyde kunder, god pris og egentlig en kjørekomfort di aller fleste ikke kan si noe på. Har selv tuningart, og synest det er egentlig er helt sykt at man får justerbart senkesett med godkjenning og så pass bra kvalitet til 2490. Ble jo som en ny bil iforhold til di ihelslitte demperene og segne fjørene som stod på fra før. (noe jeg veit di aller fleste har) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Jeg brukte JOM. Syns de fungerte helt greit, og kosta under 2000 fra tyskland.. Og de komme med Tuv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Jeg brukte JOM. Syns de fungerte helt greit, og kosta under 2000 fra tyskland.. Og de komme med Tuv Inkl frakt, moms og evt. toll? Link please, ser qwt selger til 3k, men om jeg kan skaffe de billigere er det gull verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Jeg brukte JOM. Syns de fungerte helt greit, og kosta under 2000 fra tyskland.. Og de komme med Tuv Inkl frakt, moms og evt. toll? Link please, ser qwt selger til 3k, men om jeg kan skaffe de billigere er det gull verdt. http://www.ebay.de/itm/JOM-Gewindefahrw ... 595wt_1152 Koster 1550kr inkl frakt til Norge. Kommer moms/toll itillegg - men under 2000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Jeg brukte JOM. Syns de fungerte helt greit, og kosta under 2000 fra tyskland.. Og de komme med Tuv Inkl frakt, moms og evt. toll? Link please, ser qwt selger til 3k, men om jeg kan skaffe de billigere er det gull verdt. http://www.ebay.de/itm/JOM-Gewindefahrw ... 595wt_1152 Koster 1550kr inkl frakt til Norge. Kommer moms/toll itillegg - men under 2000kr Takk så mye! Da blir det JOM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå